کد خبر : 4835

فرمول یک/ آسیب روحی بوتاس مشکل جدید مرسدس

فرمول یک/ آسیب روحی بوتاس مشکل جدید مرسدس

توتو ولف مدیر مرسدس می ترسد که راننده ی تیمش، والتری بوتاس در فصل 2018 دچار آسیب روحی و روانی شده باشد.

به گزارش خودروتک، بوتاس مسابقات قهرمانی امسال را با فرم خوبی شروع کرد و می توانست در مسابقه آذربایجان اولین پیروزی فصل خود را کسب کند تا اینکه در اواخر مسابقه لاستیک W09 او پنجر شد. در ادامه نیز دریافت دستور تیمی در گرندپری روسیه و دادن پیروزی به لوئیس همیلتون به نظر می رسد که روحیه ی راننده ی فنلاندی را از بین برده است.

در آخرین مسابقه فصل در یاس مارینا نیز در حالی که او مسابقه را از رده دوم آغاز کرده بود به عنوان پنجمین راننده از خط پایان عبور کرد و جایگاه سومی جدول رانندگان 2018 را از دست داد. ولف از اینکه راننده اش آسیب دیده باشد، می ترسد: او واقعا تا باکو بسیار خوب بود. فکر می کنم که او می توانست در آنجا بدون پنجری پیروز شود و حتی پیشتازی جدول قهرمانی را بدست بگیرد.

من معتقدم وقتی که شما می بینید که در رقابت قهرمانی هیچ شانسی ندارید و می دانید که وقتش است که تسلیم شوید از لحاظ روحی و روانی به شما ضربه می زند.

امیدوارم که این گونه نباشد. او گفت که این طور نیست و یک فنلاندی و جنگجوی قوی است اما در حال حاضر و در زمستان ما باید او را دوباره بالا بکشیم و به یک جایگاه خوب بازگردانیم.

لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

بوتاس نیز افزود که خوشحال است از اینکه دشواری های فصل 2018 برای او تمام شده است: فصل آنطوری که من دوست داشتم پیش نرفت، بنابراین از اینکه تمام شده خوشحال هستم.

در حال حاضر من کمی وقت نیاز دارم تا درباره ی بعضی چیزها فکر کنم. از لحاظ روانی سال سختی بوده است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها