کد خبر : 43932

فرمول یک | همیلتون: به رانندگان دیگر فکر نمی کنم

فرمول یک | همیلتون: به رانندگان دیگر فکر نمی کنم

قهرمان فرمول یک جهان گفت: در حال حاضر به این فکر می کنم چه کاری کنم که فرد بهتری باشم.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان تاکید کرد که وی در زمان بحران کرونا به فکر رانندگان دیگر نیست.

10 مسابقه اول فصل 2020 به دلیل ویروس که باعث جان باختن تقریبا 330 هزار نفر در سراسر جهان شده، لغو شد. قرار است فرمول یک از مرداد ماه در ردبول رینگ در اتریش از سر گرفته شود.

همیلتون در این باره می گوید که او با یک زن و شوهر از همکاران فرمول یک در تماس بوده اما نگران این نیست که چه کاری انجام می دهند تا در هنگام بازگشت به ورزش قوی باشند.

وی در مصاحبه با مرسدس گفت: به رانندگان دیگر فکر نمی کنم. امیدوارم همه آنها خوب باشند. من با یک زن و شوهر در تماس بوده ام. ما به طور کلی در یک قایق هستیم اما من از نظر انگیزه یا هر چیز دیگری به آنها فکر نمی کنم.

وی افزود: من نمی توانم آنچه را که آنها انجام می دهند کنترل کنم و هیچ نگرانی در مورد کاری که ممکن است انجام دهند وجود ندارد.

این قهرمان فرمول یک جهان خاطرنشان کرد: تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که متمرکز شوم و بهترین کاری که می توانم را انجام دهم؛ اینکه پتانسیل من چیست؟ چگونه می توانم مثبت تر باشم؟ چگونه می توانم فرد بهتری باشم؟ من در مورد این چیزها فکر می کنم.

این ورزشکار ۳۵ ساله تاکید کرد در دوران کرونا و قرنطینه به فکر بدنسازی بوده است.

همیلتون عنوان کرد: من در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارم اما می توانم از این هم بهتر شوم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها