کد خبر : 38333

فرمول یک / خودروی جدید تیم ویلیامز با رانندگی نیکولاس لطیفی رونمایی شد

فرمول یک / خودروی جدید تیم ویلیامز با رانندگی نیکولاس لطیفی رونمایی شد

تیم فرمول یک ویلیامز از خودروی جدید خود برای فصل ۲۰۲۰ رونمایی کرد؛ جورج راسل و نیکلاس لطیفی در فصل جدید پشت فرمان خودروی فرمول یک ویلیامز رانندگی می‌کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، تیم فرمول یک ویلیامز تصاویری از خودروی جدید خود در مسابقات فرمول ۱ را منتشر کرد. خودروی FW43 مجهز به سیستم محرکه‌ مرسدس بنز، این فصل توسط جورج راسل و نیکلاس لطیفی هدایت می‌شود. 

رنگ قرمز، سفید و آبی این خودرو نشان‌دهنده‌ی تغییرات عمده در طرح رنگ استفاده شده توسط مدل گذشته‌ی FW42 است.

ویلیامز با یک امتیازی که رابرت کوبیتسا به دست آورد، درحالی‌ فصل ۲۰۱۹ را به پایان رساند که در جایگاه آخر جدول تیمی مسابقات قهرمانی فرمول یک جهان ایستاد. ویلیامز سال گذشته شروع دشواری در ابتدای فصل داشت، زیرا خودروی این تیم دیر به تمرینات پیش فصل رسید و خیلی زود پس از آغاز فصل به همکاری با پدی لاو، مدیر فنی تیم پایان داد. 

مشکلات سال گذشته‌ی ویلیامز باعث شده تا این تیم روند کار خود را تغییر داده و کادر فنی خود را دوباره بازسازی کند و همه چیز کاملا انجام شده است تا خودروی این تیم به‌زودی تمرینات پیش فصل را در پیست بارسلونا انجام دهد. 

کلر ویلیامز، معاون این تیم گفت:

امسال شروع تازه‌ای برای تیم است. ما وقت خود را برای پرداختن به نقاط ضعفمان صرف کرده‌ایم و اطمینان حاصل کرده‌ایم که افراد، ساختارها، رویه‌ها و منابع مناسب را برای تحویل خودروهای مسابقه‌ای رقابتی در اختیار داریم. همه‌ی ما متعهد به بازسازی ویلیامز و بازگشت دوباره‌ی این تیم به رقابت هستیم. به همین ترتیب، نبرد ما در سال ۲۰۲۰ در حال پیشرفت است. روح مبارزه هنوز بسیار زنده است و امسال همه این جنگ را ادامه می‌دهند تا زمانی‌که به هدف دلخواه برسیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها