کد خبر : 3310

فرمول یک/ ورشتپن: با ماشین هملیتون همه می توانند قهرمان شوند

فرمول یک/ ورشتپن: با ماشین هملیتون همه می توانند قهرمان شوند

لوئیس همیلتون ممکن است “بسیار خوب” باشد، اما مکس ورشتپن معتقد است هر راننده ی بزرگی با ماشین مرسدس قهرمانی را بدست می آورد.

به گزارش خودروتک، همیلتون در پنج سال اخیر توانسته چهار قهرمانی جهان را با مرسدس کسب کند و چهارمین عنوان قهرمانی اش را در روز یک شنبه و در گرندپری مکزیک که با پیروزی ورشتپن به پایان رسید، جشن گرفت.

در دو فصل اخیر تنها رقیب جدی مرسدس و همیلتون، فراری و سباستین فتل بوده اند که راننده ی آلمانی برای دومین سال پیاپی رقابت قهرمانی را در مسابقه مکزیک واگذار می کند.

وقتی از ورشتپن پرسیده شد که دلیل خوب بودن همیلتون چیست، او پاسخ داد: ماشینش! البته او بسیار خوب است. اما فتل می تواند با ماشین او برنده شود، ریکاردو می تواند برنده شود و من هم می توانم با ماشین او پیروز شوم.

مکس ورشتپن

با 33 سال سن و با توجه به امضای قرارداد جدید با مرسدس در اوایل این فصل، همیلتون هنوز می تواند رکورد هفت عنوان قهرمانی شوماخر را تعقیب کند.

راننده ی هلندی امیدوار است که پس از تغییرات قوانین فرمول یک در سال 2021، رقابت قهرمانی او آغاز شود: آنجاست که من 23 سال دارم و هنوز شش هفت سال فرصت برای کسب عنوان قهرمانی دارم. امیدوارم که چهار قهرمانی جهان را کسب کنم.  این عالی خواهد بود.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها