کد خبر : 2997

شایعاتی درباره مشکلات خانوادگی سباستین فتل

شایعاتی درباره مشکلات خانوادگی سباستین فتل

سباستین فتل در مقطع فعلی افت بسیاری کرده و شانسش برای قهرمانی را به طور کامل از دست داده است، حال بعضی منابع می گویند که ممکن است مشکلات خانوادگی، دلیل خراب شدن فرم فتل باشد.

به گزارش خودروتک، در آستانه قهرمانی رقیب فتل، یعنی لوئیس همیلتون در مکزیک، ادعای شبکه اسکای ایتالیا نظرها را به خود جلب کرده است.

در ابتدای فصل، فراری و فتل شانس اصلی قهرمانی فرمول یک 2018 بودند ولی شرایط به یک باره تغییر کرد و پیشرفت مرسدس، افت فراری و فتل بار دیگر به پیکان های نقره ای فرصت پیشی گرفتن را داد.

در حالی که منبع مورد نظر در اسکای ایتالیا به مشکلات خانوادگی اشاره می کرد، گفت: نمی توانیم چیز بیشتری بگوییم چون مسائل شخصی خودش است.

ولی در هر صورت نمی توان به این شایعات اعتماد کرد و باید گفت دلیل اصلی عقب ماندن فراری و فتل در کورس قهرمانی به مسائل فنی بر می گردد.

لوئیس همیلتون - ژاپن 2018

لوئیس همیلتون – ژاپن 2018

مرسدس و فراری همواره به دنبال این بوده اند که یک قانون شکنی فنی در یکدیگر پیدا کنند که یکی از آن ها در سیستم هیبرید باتری تیم فراری بود.

اما یکی از موردهای جدید خطای تیم مرسدس است که فراری به آن اشاره کرد، سوراخ هایی در رینگ چرخ های ماشین تیم مرسدس.

فراری از قبل گرندپری آمریکا پیگیر این قضیه بود و مشخص شد که پس از پایان مسابقه، تیم ماتیا بینوتو دست به اعتراضی جدی علیه آن ها زده است.

بعد از یک اشتباه دیگر که دوباره برای فتل و این بار در آمریکا رخ داد، او و فراری به یک راه خیلی حیاتی نیاز دارند تا ریشه مشکلاتی که نمی توان نادیده شان گرفت را پیدا کنند.

بر اساس گزارش گلوبو برزیل، مرسدس خطر شکایت ها را احساس کرده است و سوراخ ها را با سیلیکون پر کرده است. این نشان می دهد که چرا مرسدس در آستین خیلی سریع تر بود.

توتو ولف در آستانه گرندپری مکزیک گفت: ما یک جدال مهم پیش رو داریم و باید هر دو عنوان قهرمانی را به دست آوریم. مکزیک یکی از پیست هایی بوده که در سال های گذشته در آن ضعف داشته ایم پس انتظار یک رقابت سخت را داریم.

همیلتون به یک هفتمی نیاز دارد تا بتواند پنجمین قهرمانی اش در رقابت های فرمول یک را به دست آورد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها