کد خبر : 24810

خداحافظی سباستین اوژیه از رالی قهرمانی جهان

خداحافظی سباستین اوژیه از رالی قهرمانی جهان

قهرمان شش باره جهان رسما اعلام کرد که به انتهای مسیر خود در مسابقات WRC رسیده است و قرارداد فعلی وی با تیم سیتروئن تمدید نخواهد شد.

به گزارش خودروتک ، راننده 35 ساله و فرانسوی تیم سیتروئن، سباستین اوژیه به پایان دوران خود در مسابقات رالی قهرمانی جهان نزدیک می‌شود.

اوژیه اعلام کرد پس از اتمام مسابقات فصل بعد، دیگر هرگز در WRC رانندگی نخواهد کرد.

سباستین اوژیه در گفتگو با موتوراسپرت تایید کرد که قرارداد فعلی‌اش با تیم سیتروئن تمدید نخواهد شد. اوژیه گفت به دنبال مرحله بعدی در دوران حرفه‌ای خود است. او تاکید داشت که قرارداد دو ساله‌اش با سیتروئن پابرجا خواهد ماند و هرگز برای آنکه پس از سال بعد هم در WRC بماند برنامه‌ای نداشته است. قهرمان شش دوره WRC ماه پیش به عنوان سفیر مسابقات Extreme E انتخاب شد. در این مسابقات که از سال 2021 برگزار خواهد شد ماشین‌های SUV برقی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. اوژیه گفته است که در حال حاضر فقط در طراحی این مسابقات دخالت دارد و برنامه‌ای برای رانندگی در Extreme E ندارد.

سباستین اوژیه در حال حاضر بر روی دفاع از عنوان قهرمانی جهان خود تمرکز کرده است. مسابقات رالی قهرمانی جهان در حال حاضر در کشور فنلاند دنبال می‌شود. اوژیه در پایان روز دوم رالی فنلاند با اختلاف 1.2 ثانیه‌ای نسبت به اوت تاناک استونیایی در رده دوم قرار دارد. راننده ماشین سیتروئن C3 در رده‌بندی کلی مسابقات نیز 4 امتیاز از تاناک عقب است در حالی که با احتساب رالی فنلاند تنها 5 مسابقه تا انتهای فصل باقی مانده است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها