کد خبر : 23774

فرمول یک / احتمال پیوستن ریکیاردو به فراری

فرمول یک / احتمال پیوستن ریکیاردو به فراری

دنیل ریکاردو، راننده رنو می گوید که پیش از این نیز بارها شایعات مربوط به پیوستنش به تیم فراری را شنیده است.

به گزارش خودروتک ، در اوایل سال گذشته بود که گزارش‌هایی مبنی بر رفتن این راننده 30 ساله به تیم فراری برای فصل 2019 به گوش رسید.

با این حال، پس از مدتی گزارش شد که تیم فراری با مبلغ درخواستی ریکاردو موافق نیست و آن را رد کرده است.

بدین ترتیب، تیم فراری به جای ریکاردو به سراغ چارلز لکرک 21 ساله رفت و او را برای نشستن در ماشین سال 2019 خود برگزید و ریکاردو نیز به تیم رنو پیوست. پس از این اتفاق نیز ریکاردو در مصاحبه ای اعلام کرد که شخصی به پیوستنش به فراری جواب رد داده است.

سباستین فتل و دنیل ریکاردو

سباستین فتل و دنیل ریکاردو

گزارش های حال حاضر حاکی از آن است که راننده رنو جز نقشه دوم تیم ایتالیایی خواهد بود، اگر فتل در انتهای فصل بازنشسته شود. فتل تا پایان فصل آینده با فراری قرارداد دارد اما در هفته های گذشته به دلیل نارضایتی از وضعیت فعلی فرمول یک و قوانینش، همیشه با سوال مربوط به بازنشستگی اش روبرو بوده است. با این حال قهرمان چهار دوره فرمول یک بارها تاکید کرده که او چنین قصدی نداشته و هنوز هم از رانندگی و مسابقه دادن لذت می برد.

ریکاردو که با شایعات مربوط به فراری خو گرفته، معتقد است که حتی اگر امسال پایان فتل باشد، او شخصی نیست که جایگزین راننده آلمانی شود:

راستش برای سه چهار سال گذشته، همیشه خبرهایی در این مورد دیده ام. بنابراین این موضوع برای من جدید نیست، من قرارداد خودم را دارم، یک قرارداد سفت و سخت تا پایان 2020!

پس اگر فتل امسال برود، خب تصمیم خودش است اما من در این ماجرا درگیر نخواهم بود.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها