کد خبر : 23670

موتو جی پی / کنایه سنگین مارک مارکز به دوکاتی

موتو جی پی / کنایه سنگین مارک مارکز به دوکاتی

پیشتاز جدول قهرمانی 2019، مارک مارکز می گوید که تمرکز او برای نیم فصل دوم، برروی شکست دادن دو موتورسوار یاماها، ماوریک وینالس و فابیو کوارتارارو خواهد بود و دوکاتی ها دیگر تهدید بزرگی نیستند.

به گزارش خودروتک ، از 2017، آندره دویزیوسو رقیب اصلی مارکز برای قهرمانی بوده که برای دو سال متوالی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. او در حال حاضر نیز در رده دوم جدول رده بندی قرار داد و هم تیمی اش، دنیلو پتروچی نیز با فاصله اندک 6 امتیازی در مکان سوم است. دوکاتی هر چقدر در چند مسابقه ی آخر در تقلا بوده اما یاماهاسواران توانستند امتیازهای خوبی را کسب کنند و به همین دلیل مارکز معتقد است که همه معادلات از مسابقه کاتالونیا تغییر کرده است:

از ابتدای فصل تا بارسلونا، یک رقابت قهرمانی بوده و از بارسلونا تا به نیم فصل ما شاهد رقابت دیگری بوده ایم.

البته دوکاتی ها برخواهند گشت و بسیار سریع خواهند بود اما در حال حاضر باید موتورسواران یاماها، وینالس و کوارتارارو را شکست داد و به نظر من آنها در نیم فصل دوم سریع خواهند بود.

فابیو کوارتارارو و دنیلو پتروچی - کاتالونیا 2019

فابیو کوارتارارو و دنیلو پتروچی – کاتالونیا 2019

پتروچی نیز موافق است که وینالس در حال حاضر یک مشکل برای رقابت قهرمانی است:

از وضعیت حال حاضرم یعنی سومی در جدول قهرمانی خوشحال هستم. مشکل الان ما وینالس بوده که در حال کسب امتیاز است اما برای رقابت با او، ما نیاز به چیزهای بیشتری داریم.

می خواهم بیشتر کار کنم البته نه بخاطر اینکه به آن نیاز دارم، بلکه می خواهم برای ادامه فصل حریص تر باشم و انگیزه بیشتری برای قرار گیری بین سه رده برتر جدول قهرمانی داشته باشم. ما در حال حاضر معتقدیم که هر چیزی در این رقابت ممکن است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها