کد خبر : 23342

فرمول یک / مکس ورشتپن در آستانه پیوستن به تیم مرسدس؟

فرمول یک /  مکس ورشتپن در آستانه پیوستن به تیم مرسدس؟

توتو ولف مدیر تیم مرسدس اگرچه درباره حضور و مذاکره با مکس ورشتپن سخنی به میان نیاورده اما اکنون شانس حضور وی را صفر نمی داند. دکتر هلموت مارکو در ابتدای هفته در مصاحبه ای بیان کرد بندی در قرارداد مکس وجود دارد که به او اجازه خروج را می دهد.

به گزارش خودروتک ، ورشتپن تا پایان سال ۲۰۲۰ با ردبول قرارداد دارد اما بندی در قرارداد وی اجازه خروج را به او می دهد. خروج ردبول از جمع ۳ تیم برتر یا ناتوانی در کسب پیروزی می تواند شانس چنین جابجایی را بیش از پیش سازد. اگر چه مارکو از دزدیده شدن راننده اش واهمه دارد اما توتو ولف این اطمینان را داد که هنوز با ورشتپن مذاکره ای صورت نگرفته است.

توتو گفت:

با مکس صحبتی نکرده ام. دوست دارم مانند گذشته و با همان سیستم عمل کنم و ابتدا راننده های خود را ارزیابی کنم و سپس قبل از ورود به مذاکره جدی با هرکس دید و نگرش آنها را بدانم.

لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن

لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن

با توجه به قرارداد داشتن لوئیس همیلتون، ورود ورشتپن می تواند ترکیب عجیب و ترسناکی باشد. لوییس از هم تیمی بودن با والتری بوتاس استقبال کرده و از این امر خوشحال است اما هم تیمی شدن با مکس را نیز خوب و فوق العاده می داند.

وقتی درباره پیوستن ورشتپن به مرسدس از همیلتون سوال پرسیده شد او گفت:

مردم علاقه دارن شایعه و حرف هایی بزنند اما بار اولی است که این را می شنوم.

تیم با من و والتری خوشحال است و شرایط خوبی داریم. ممکن است مکس از گزینه ها باشد، نمی دانم اما اگر چنین چیزی جدی باشد به نظرم فوق العاده خواهد بود.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها