کد خبر : 22926

فرمول یک/ برتری بوتاس در دومین روز تمرینی گرندپری سیلورستون

فرمول یک/  برتری بوتاس در دومین روز تمرینی گرندپری سیلورستون

در تمرین دوم گرندپری بریتانیا والتری بوتاس با اختلافی اندک هم‌تیمی خود، لوییس همیلتون را مغلوب کرد.

به گزارش خودروتک ، در جلسه دوم تمرینی روز جمعه، رانندگان فرمول یک در پیست سیلورستون به رقابت پرداختند که در پایان والتری بوتاس موفق شد سریع‌ترین زمان را ثبت کند. همیلتون دوم شد و چارلز لکلرک نیز سومین زمان سریع FP2 را ثبت کرد.

در ابتدا جلسه، والتری بوتاس، مکس ورشتپن و لوییس همیلتون در زمان استفاده از لاستیک‌های مدیوم پیشتاز بودند. پس از آنکه بیشتر ماشین‌ها به لاستیک‌های سافت مجهز شدند، رقابت بین بوتاس و همیلتون نیز ادامه پیدا کرد تا آنکه بوتاس با اختلاف 0.069 ثانیه‌ای نسبت به همیلتون بهترین زمان FP2 را ثبت نمود. پس از همیلتون رانندگان فراری، چارلز لکلرک و سباستین فتل بهترین زمان‌ها را ثبت کردند.

از نکات جالب جلسه دوم تمرینی می‌توان به رده ششم لندو نوریس اشاره کرد. جوان انگلیسی موفق شد زمان بهتری نسبت به مکس ورشتپن ثبت کند. همچنین دنیل ریکارد که در ابتدای جلسه از کم‌فرمانی شدید ماشین رنوی خود شکایت داشت، نتوانست FP2 را به خوبی به پایان برساند و به علت مشکل فنی و خاموش شدن ماشین، زوودتر از دیگران به گاراژ بازگشت. در ادامه جدول رده‌بندی زمان‌های رانندگان در تمرین دوم گرندپری بریتانیا را مشاهده می‌کنید:

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها