کد خبر : 17048

فرمول یک / اعتراف مدیر فراری نسبت به برتری مرسدس در باکو

فرمول یک / اعتراف مدیر فراری نسبت به برتری مرسدس در باکو

متیا بینوتو، مدیر تیم فراری ادعای مربوط به سریع بودن تیم ایتالیایی در گرندپری آذربایجان و داشتن برتری نسبت به مرسدس را رد کرد.

به گزارش خودروتک ، پیست خیابانی باکو در بین بلندترین پیست های تقویم فرمول یک، در رده دوم قرار دارد که از جمله ویژگی این پیست می توان به مستقیمی های بلند و سریع اشاره کرد. به همین دلیل مدیر تیم مرسدس، توتو ولف پیش از این اذعان کرده بود که ویژگی پیست باکو باعث می شود تا قرمزها مدعی اصلی پیروزی در آذربایجان باشند.

با اینکه همه در مصاحبه هایی از سرعت بالای فراری SF90 در مستقیمی ها سخن گفتند اما سباستین فتل و چارلز لکلرک تا به الآن هیچ پیروزی را کسب نکرده و تنها دو سکو را بدست آوردند.

متیا بینوتو - مدیر فراری

متیا بینوتو – مدیر فراری

بینوتو نیز معتقد است که این مسیر های مستقیم این پیست توسط پیچ های تنگی از هم جدا شده و به همین دلیل عملکرد آیرودینامیکی بیشتر از پاوریونیت مهم است: اگر شما به سرعت مرسدس در چین نگاهی بیاندازید، به نظر من آن ها بسیار سریع هستند. بنابراین بهتر است که شما از آن ها بپرسید که چرا اینقدر خوب هستند.

فکر نمی کنم فاصله ی زیادی بین ما و دیگران در مستقیمی باشد. باکو پیستی است که شما قطعا وضعیت آیرودینامیکی متفاوتی خواهید داشت و به نظر من فقط پاوریونیت مهم نیست و باید به پیکربندی آیرودینامیکی نیز دقت شود. همه ی باکو مستقیمی نیست و پیچ های زیادی دارد و از این نظر پیست بسیاری دشواری بوده که باید دید چه می شود.

به نظر من رقابت بسیار سخت و نزدیک خواهد بود و مسابقاتی وجود دارند که ممکن است شما در ردیف جلو با فاصله بسیار کمی با رقبا قرار داشته باشید.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها