کد خبر : 15981

اعلام نتایج نهایی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور

اعلام نتایج نهایی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور

اولین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۸ روز جمعه گذشته با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خودروتک به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات که به میزبانی ​پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد ، ​بیش از ۶۰ شرکت کننده از ۱۹ استان کشور در کلاس های منفی۱۵۰۰ سی سی بانوان ، مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان ، منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان ، مثبت ۱۵۰۰ آقایان و کلاس آزاد به رقابت پرداختند.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی بانوان، لیلا پیکانپور و زینب دلداده هردو از اصفهان​ و میترا فلاحی از یزد ، رده های اول تا سوم را کسب کردند.

رقابت های کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان نیز با قهرمانی یلدا مرادی از تیم آیلند پایان یافت و ​میترا تاجیک از توابع تهران و ​زهرا برهانی از سیستان و بلوچستان در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

در بخش مثبت ۱۵۰۰ سی سی آقایان، فرشاد بور بور از توابع تهران اول شد، مجتبی جلویز از تهران در رده دوم قرار گرفت و برشین میر از تیم آیلند توانست عنوان سوم را بدست آورد.

در بخش منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، ​علیرضا غلامی از کرمان قهرمان شد، ​اشکان اکبری از یزد بر سکوی دوم ایستاد و متین کوچک عظیمی از تیم آیلند در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کلاس آزاد این مسابقات نیز آرسام عسگری از تیم آیلند اول شد، ​حسن منتظر از مازندران عنوان دوم را به خود اختصاص داد و علیرضا سلیمانی از تهران رده سوم را کسب کرد.

در نهایت تیم ​آیلند با ۱۸۶ امتیاز اول شد ، تیم های کرمان ، اصفهان و تهران با ۶۱ امتیاز به صورت مشترک دوم و ​توابع تهران با ۵۹ امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را ​از آن خود کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها