کد خبر : 15061

موتو جی پی / مارک مارکز شرایط خورخه لورنزو را تشریح کرد

موتو جی پی / مارک مارکز شرایط خورخه لورنزو را تشریح کرد

مارک مارکز معتقد است که شروع زندگی حرفه ای خورخه لورنزو به عنوان موتورسوار رپسول هوندا بسیار سخت تر از چیزی بوده که کمپانی ژاپنی انتظار آن را داشت.

به گزارش خودروتک ، موتورسوار اسپانیایی در دو مسابقه ی ابتدایی فصل 2019 موتوجی پی به همراه هوندا RC213V خود در مکان های نه چندان خوب سیزدهم و دوازدهم قرار گرفت و این در حالی است که هم تیمی او در قطر و آرژانتین برای پیروزی رقابت کرده و یک پیروزی نیز برای هوندا بدست آورده است. لورنزو البته پیش از مسابقه آرژانتین نیز اعلام کرده بود که بسیار محتاطانه موتوسواری خواهد کرد زیرا نمی خواهد که مصدومیت جدیدی برای او ایجاد شود.

مارکز در جواب سوال”لورنزو چه زمانی به رقابت برای پیروزی اضافه خواهد شد؟” گفت: نمی دانم. حقیقتش خورخه موتورسوار خاص و عجیبی است. او بسیار دقیق بوده و همیشه به عمق جزئیات توجه می کند. او دوست دارد تا همه چیز در جایگاه درستش باشد و وقتی چنین چیزی محقق شد، او بسیار سریع خواهد بود.

او پیش از این ثابت کرده بسیار سریع است. اگر او بتواند برای رقابت قهرمانی در هر پیستی سریع باشد، شرایط دشوارتر خواهد شد اما من مطمئن هستم که او سریع خواهد شد.

چه زمانی چنین چیزی محقق می شود؟ نمی دانم. به نظر من در حال حاضر از نظر جسمانی او بسیار قوی است و شما نیازی ندارید که برای داشتن عملکرد 100 درصدی به همراه موتور، 100 درصد از نظر جسمانی آماده باشید.

اما فرآینده یادگیری او در حال حاضر بسیار سخت تر از چیزی است که هوندا انتظار آن را داشت.

خورخه لورنزو

خورخه لورنزو

مدیر تیم رپسول هوندا، آلبرتو پویگ نیز می گوید که آن ها برای نیم فصل ابتدایی زمان کافی را به لورنزو خواهند داد تا چسبندگی لازم را به همراه RC213V بدست آورد: برنامه ما برای خورخه در ابتدای مسابقه آرژانتین به خوبی پیش رفت و پس از آن در دورهای ابتدایی از نقاط قوتش استفاده کرد تا مشکل سرعت را حل کند اما او مشکلاتی داشت و همین باعث خراب شدن مسابقه اش شد.

در مورد خورخه ما می دانیم که نیم فصل ابتدایی برای او آسان نخواهد بود اما ما امیدواریم و انتظار داریم که او دوباره به همراه این موتور برای رده های برتر رقابت کند.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها