کد خبر : 14437

فرمول یک / موشکافی شکست تلخ چارلز لکرک در بحرین

فرمول یک /  موشکافی شکست تلخ چارلز لکرک در بحرین

چارلز لکلرک راننده تیم اسکودریا فراری آخر هفته فوق العاده ای را پشت سر می گذاشت و با اقتدار رتبه نخست را نیز در اختیار داشت تا اینکه مشکلی که به نظر در سیستم بازیابی انرژی گرمایی یا همان MGU-H پیش آمد و مانع کسب پیروزی برای او شد.

به گزارش خودروتک ، بعد از استارت ضعیفی که چارلز داشت، به رتبه سوم سقوط کرد اما با کامبک عالی که داشت ابتدا از والتری بوتاس و سپس از هم تیمی خود سباستین فتل سبقت گرفت. بعد از پیشتازی، او توانست فاصله خیلی زیادی را ایجاد کند و با خیالی راحت به مسابقه ادامه دهد. بعد از اسپین شدن فتل در پیچ ۳ که در رقابت با همیلتون بود به نظر می آمد تنها امید فراری چارلز بود که داشت مقتدرانه به پیشتازی خود ادامه می داد‌. اما ناگهان در دور ۴۶ لکلرک در رادیویی دلهره آور گفت: موتور به طور جدی دچار مشکل شده …

بعد از این اتفاق، ابتدا همیلتون و سپس بوتاس از وی سبقت گرفتند و به واسطه حضور سیفتی کار در دو دور پایانی توانست سومی خود را در برابر مکس حفظ کند. بعد از پایان مسابقه پسر موناکویی گفت: اتفاقی است که افتاده، این مسائل جزئی از موتور اسپورت هستند. امروز روز ما نبود اما تیم عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست مشکل کمبود سرعت در استرالیا را جبران کند.

صد البته که من و تیم بسیار ناامید و ناراحت هستیم ولی به هر حال این اتفاقات در طول فصل پیش می آیند. ما در عین بدشانسی، خوش شانس بودیم. در انتهای مسابقه سیفتی کار وارد شد و من سومی خود را حفظ کردم چون مشکل سوخت داشتم و فکر نمیکنم به پایان مسابقه می رسیدم.

سباستین فتل و چارلز لکلرک - بحرین 2019

سباستین فتل و چارلز لکلرک – بحرین 2019

راننده جوان تیم فراری بر روی سکو نیز ناراحت بود و سعی داشت با جملاتی خود و تیم را تسلی دهد: همانطور که در گذشته بارها گفتم من تنها به نتیجه نگاه نمی کنم، به توانایی و ظرفیت برای انجام دادن هرچه بهتر کارها توجه دارم. امروز سومی جایگاه ما نبود.

لوییس نیز درباره مسابقه گفت: ما خیلی خوش شانس بودیم که ۱ و ۲ کردیم. فراری واقعا بهتر بود. می دانم که نتیجه خیلی ناراحت کننده ای برای چارلز بوده است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها