کد خبر : 13465

موتو E / تمام موتورها در آتش سوختند + تصاویر

موتو E / تمام موتورها در آتش سوختند + تصاویر

در سال 2019 شاهد اولین فصل از رقابت های تمام الکتریکی موتوE خواهیم بود اما موتورهای مورد استفاده در این ورزش با نام “انرژیکا اگو کورسا” در یک آتش سوزی شبانه نابود شدند.

به گزارش خودروتک ، تمامی این 18 موتور که ساخت یک شرکت ایتالیایی است، برای سه روز تست پیش فصل موتوE به پیست خرز برده شدند تا در روز چهارشنبه و افتتاحیه تست ها مورد استفاده قرار گیرند. آتش سوزی از ساعت 12.15 بامداد به وقت محلی آغاز شد و به طور کلی پدوک و محوطه ی نگهداری موتورها را نابود کرد.

مسئولان برگزاری این رویداد در بیانیه ای اعلام کردند: آتش سوزی در پدوکی که جدیدا ساخته شده بود، تقریبا تمام تجهیزات ما برای برگزاری مسابقات موتو ای را از بین برد و علت آتش سوزی در حال بررسی است. خوشبختانه هیچ آسیب جانی وجود نداشت.

اریک گرانادو موتورسوار تیم موتوای اوینتیا - تست موتوE خرز 2019

اریک گرانادو – تست موتوE خرز 2019

در سال گذشته بود که اعلام شد سری مسابقات جدیدی به عنوان پشتیبان موتوجی پی تحت عنوان موتو ای و با موتورهای کاملا الکتریکی برگزار خواهد شد اما این مسابقات با تعداد گرندپری کم تر در تقویم و همچنین با 10 دور پیگیری خواهد شد.

موتو ای شامل 12 تیم است که اکثر آن ها در موتوجی پی نیز حضور دارند و در روز ابتدایی تست خرز نیز اریک گرانادو موتورسوار تیم اوینتیا سریع ترین زمان را به ثبت رساند.

این سری مسابقات شامل پنج مرحله خواهد بود که اولین گرندپری آن در پیست خرز اسپانیا و در تاریخ 13 تا 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها