کد خبر : 12223

موتو جی پی/ افشاگری موربیدلی درباره نقص موتورهای یاماها

موتو جی پی/ افشاگری موربیدلی درباره نقص موتورهای یاماها

فرانکو موربیدلی، موتورسوار ایتالیایی تیم پتروناس یاماها، تاکید کرد که علیرغم نتیجه‌ی خوب تست قطر، باز هم باید پیشرفت کنند.

به گزارش خودروتک، موربیدلی تست قطر را در جایگاه هفتم مجموع به پایان رساند و این در حالی است که او در روز پایانی با زمان 1:54.660 در مکان ششم جدول زمان‌بندی جای گرفت.

وی در پایان تست چنین نظر داد: درباره تست بسیار خوشحالم. در چند زمینه کمی مشکل داشتیم، اما نتوانستیم به طور کامل آن‌ها را رفع کنیم اما حداقل می‌توانیم در فرصتی دیگر روی آن‌ها کار کنیم.

پس در حال حاضر فقط باید هرآنچه که در این مدت به دست آورده‌ایم را برای این گرندپری در کنار هم قرار دهیم. من می‌گویم که تلاشی بسیار عالی انجام دادیم و فقط باید نتایج به دست آمده را به کار ببندیم تا در مسابقات و تعیین خط ها رقابتی عمل کنیم.

فرانکو موربیدلی، تست قطر 2019

فرانکو موربیدلی، تست قطر 2019

موربیدلی مربع موتورسواران یاماها در هفت نفر برتر تست موتوجی‌پی قطر را تکمیل کرد، و این نشانه‌ی خوب برای تیم‌هایی است که از موتور یاماها استفاده می‌کنند و قهرمان سال 2017 موتو 2 امیدوار است تا تیمش بتواند مشکلات پیش رو را تا قبل از اولین گرندپری فصل حل کند. وی ادامه داد: واقعا امیدوارم که بتوانیم، نمی‌دانم [که می‌شود یا خیر]. دو هفته‌ی دیگر نتیجه را به شما خواهم گفت.

بر اساس داده‌هایی که جمع آوری کرده‌ایم، واقعا امیدوارم که بتوانیم این مشکل را حل کنیم. در حال حاضر با وارد کردن موتور به داخل پیچ مشکل دارم. راه حل‌های زیادی را امتحان کردیم. در بعضی از زمان‌های روز [تست] پیچیدن خوب بود، پس بیایید تمام این‌ها را در کنار هم قرار دهیم.

پتروناس یاماها تا به اینجا می‌تواند بسیار به خود افتخار کند، زیرا دیگر موتورسوار این تیم، فابیو کوارتارارو، نیز عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته است و تست قطر را در جایگاه دوم مجموع زمان‌های سه روز تست به پایان برد و این نتیجه برای تیمی که اولین فصل حضور خود را در موتوجی‌پی تجربه می‌کند بسیار فوق‌العاده است. باید دید این عملکرد فوق‌العاده در تست‌های پیش فصل در مسابقات هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها