کد خبر : 11898

موتو جی پی/ امیدواری کی تی ام برای فصل 2019

موتو جی پی/ امیدواری کی تی ام برای فصل 2019

پول اسپارگارو، موتورسوار اسپانیایی تیم کی‌تی‌ام، تست پیش فصل قطر 2019 را در جایگاه هشتم مجموع به پایان رساند.

به گزارش خودروتک، پول روز سوم تست را با زمان 1:54.770 تمام کرد تا فقط 0.562 ثانیه کندتر از سریع‌ترین زمان این روز باشد. این اختلاف کم با صدر جدول زمان‌بندی، اسپارگارو را تحت تاثیر قرار داده و این موتورسوار اسپانیایی بسیار برای این فصل انگیزه گرفته است.

وی در این باره گفت: من تحت تاثیر پتانسیل موتور خودمان  و کاری که در این تست انجام داده‌ایم قرار گرفتم. معمولا در این پیست مشکلات زیادی داشتیم و بله، دیدن اینکه در هر روز تست نیم ثانیه کندتر از سریع‌ترین موتورسوار تست باشیم [امید بخش است]… روز اول انتظار نداشتم در آن مکان جدول باشم، روز دوم، و باز هم این اتفاق افتاد. بله بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، عملکرد و دور زمانی و ریتم خوبی داشتیم. موتور حس خوبی می‌دهد و ما در بین 10 نفر برتر هستیم، حتی کمی بهتر. پس بله، [این عملکرد] بسیار خوب است.

پول اسپارگارو، تست قطر 2019

پول اسپارگارو، تست قطر 2019

سال گذشته و در گرندپری قطر فصل 2018، کی‌تی‌ام با بردلی اسمیت مسابقه را با اختلاف 31 ثانیه‌ای نسبت به برنده‌ به پایان رساند، اما به نظر می‌رسد با پیشرفت کی‌تی‌ام، آن‌ها بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

پول نظر خود در این باره را چنین مطرح کرد: خب نمی‌دانم، در یک هفته همه چیز می‌تواند تغییر کند. شرایط پیست تغییر خواهد کرد، ما کمی زودتر و در ساعت 7 مسابقه خواهیم داد. اما بله، اتفاقاتی که در این تست افتاد، اتفاقات بسیار مثبتی است و هدف خوبی برای این مسابقه داریم. ما باید به آرامی حرکت کنیم و مراقب کارهایمان باشیم، اما در حال حاضر عملکردمان خوب است و ما کارمان را انجام می‌دهیم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها