کد خبر : 10839

موتو جی پی/ برنامه یاماها برای جبران فاجعه فصل 2018

موتو جی پی/ برنامه یاماها برای جبران فاجعه فصل 2018

لین جارویس مدیر تیم موتو جی پی یاماها طی مصاحبه ای اظهار نمود که این تیم برای بازگشت به دوران پیروزی های خود نیازمند انقلاب و تحول عظیم ندارد.

به گزارش خودروتک، تیم یاماها به دنبال بازسازی خود بعد از فصل فاجعه بار ۲۰۱۸ است که در آن فقط یک بار در استرالیا به وسیله ماوریک وینالس پیروز شد و به بدترین روند خود در پیروز نشدن پایان داد‌. این پیروزی در نتیجه پیشرفت اندک و حرکت ماوریک و ولنتینو روسی به سمت جلو در انتهای فصل بود. لین معتقد است این پیشرفت نشان داد که تیم نیازی به تغییرات اساسی ندارد و می تواند با دوکاتی و هوندا رقابت کند.

ماوریک وینالس - تست موتوجی پی مالزی 2019

ماوریک وینالس – تست موتوجی پی مالزی 2019

جارویس گفت: نیازی به انقلاب نیست بلکه نیاز به پیشرفت عظیم داریم. در پایان فصل قبل خیلی نزدیک به رقبا بودیم. ما باید در تمام بخش ها عالی باشیم و اگر بخواهیم همه چیز را تغییر دهیم ممکن است پایه و فلسفه خود را فراموش کنیم. اصلاح اساسی در موتور ۲۰۱۹ خود نداده ایم. ما اکثر زمان خود در تست های بعد از فصل والنسیا را به انتخاب انجین اختصاص دادیم که فکر می کنم خوب آنرا تنظیم کرده ایم و یک یا دو انتخاب بیشتر برای ما فراهم خواهد کرد.

وینالس و روسی در روز پایانی تست های پیش فصل موتوجی پی 2019، در مکان های پنجم و دهم قرار گرفتند. یاماها همچنین برای 2019 در سطح مدیریتی نیز تاکاهیرو سومی را جایگزین کوجی تسویا در بخش مدیریت پروژه خود کرد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها