کد خبر : 10285

فرمول یک/ خودروی جدید تیم رنو برای فصل 2019 رونمایی شد

فرمول یک/ خودروی جدید تیم رنو برای فصل 2019 رونمایی شد

تیم رنو از ماشین 2019 خود با نام RS19 رونمایی کرد و آن ها امیدوارند که در فصل جدید فرمول یک بتوانند به سه تیم برتر نزدیک شوند.

به گزارش خودروتک، ترکیب رانندگان این تیم برای فصل 2019، دنیل ریکاردوی تازه وارد و نیکو هالکنبرگ خواهند بود که طی مراسمی با حضور مدیران رنو، از ماشین فصل جدید، در مقر این تیم در بریتانیا رونمایی کردند.

نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو

نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو

سیریل ابیتبول، مدیر تیم رنو در این مراسم گفت: ما آماده ایم و احساس می کنیم زمان درستش فرا رسیده تا چیزی را که در سه سال گذشته، در پشت صحنه بر روی آن کار می کردیم را به نمایش  بگذاریم و به آن افتخار می کنیم.

وقتی که شما در انستون (مقر رنو) قدم می زنید، این اشتیاق برای رقابت را حس می کنید. مرحله اول این طرح بازسازی در مقر ما در انستون بود و امیدواریم که در 2020 یک کارگاه جدید برای ساخت موتورمان در ویری (در فرانسه) داشته باشیم. روی انستون سرمایه گذاری بسیاری کردیم و روی مقرمان در ویری نیز سرمایه گذاری خواهیم کرد.

رنو RS19

رنو RS19

تیم رنو در فصل 2018 فرمول یک در مکان چهارم جدول رده بندی سازندگان قرار گرفت و هدف آن ها در فصل آینده، تحت فشار قرار دادن تیم های مرسدس، فراری و ردبول خواهد بود.

RS19 رنگ های زرد و مشکی خود را حفظ کرده و طبق گفته های این تیم، موتور آن ها برای فصل 2019، طراحی جدیدی را داشته که همین باعث می شود که بهبود قابل توجهی از آن ها را در فصل جدید شاهد باشیم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها