کد خبر : 9961

کشتن پیکان با بنفشه‌های زهردار آفریقایی! عکس

کشتن پیکان با بنفشه‌های زهردار آفریقایی! عکس

30 دقیقه حضور برای دو مهاجم خارجی استقلال برابر پیکان کافی بود تا آنها به هواداران و البته شفر نشان دهند، آمادگی بسیار خوبی دارند و خرید آنها بی ثمر نبوده است.

به گزارش ورزش سه، وینفرد شفر در دیدار برابر پیکان و علیرغم اینکه برخی اخبار از عدم حضور نام دو بازیکن تازه وارد این تیم خبر می دادند، هر دو بازیکن یعنی اسماعیل گونسالوس و گادوین منشا را در لیست 18 نفره تیمش قرار داد، تا از آنها در صورت لزوم بهره ببرد و چه چیزی برای این دو بازیکن بهتر از این که وقتی بازی با دو گل به سود آبی پوشان دنبال می شد، اولین حضور خودشان را با پیراهن جدید تجربه کنند؛ جایی که بدون وجود هیچ گونه فشاری توانستند، شروع خوب و امیدوارکننده ای با استقلال داشته باشند.


اولین تعویض شفر در دقیقه 72 رخ داد و با وجود اینکه منشا تمرینات طولانی مدت پیش فصل را از دست داده بود، وارد زمین شد؛ بازیکنی که از پرسپولیس کنار گذاشته شد و استقلال با زیرکی و بدون اینکه مجبور باشد، مبلغی به پرسپولیس بدهد او را به خدمت گرفت؛ تنها مشکل عدم حضور او در تمرینات و عدم هماهنگی با سایر بازیکنان بود که شفر با تصمیمی که در مورد او اتخاذ کرد و او را در اولین بازی و تنها چند روز پس از پیوستن به استقلال در ترکیب قرار داد، سعی بر رفع آن داشت.


سوی دیگر تصمیم شفر، عملکرد گادوین منشا بود که جایگزین داریوش شجاعیان شد و برخلاف دوران پرسپولیس در میانه میدان بازی کرد. در همین مدت که از 20 دقیقه تجاوز نکرد، منشا توانست در زمینی که آشنایی ویژه ای با آن دارد، تسلط خود را روی توپ نشان دهد و   یک پاس گل هم داد تا شروعی بسیار خوب در استقلال داشته باشد.

 

 

 

منشا در دقیقه 72 جایگزین داریوش شجاعیان شد و موفق شد 10 دقیقه بعد اولین پاس گل خود را با پیراهن آبی پوشان پایتخت ثبت کند.


دیگر بازیکنی که توسط شفر در دیدار برابر پیکان و از دقیقه 81 استفاده شد، دیگر خرید پنجره زمستانی آبی پوشان بود که اگرچه زودتر از منشا به تمرینات ملحق شده بود ولی او هم مانند منشا در اردوی ترکیه حضور نداشت و همین موضوع نگرانی هایی میان هواداران استقلال به دلیل اضافه شدن دیرهنگامش ایجاد کرده بود.


با این حال مهاجم گینه ای و 27 ساله جدید استقلال، تنها دو دقیقه برای گلزنی با پیراهن استقلال و تبدیل شدن به صد و دهمین گلزن تاریخ فوتبال آبی پوشان در لیگ برتر زمان نیاز داشت. او پس از دریافت توپ از گادوین منشا، از سمت راست خط دفاعی تیم حریف به خط دفاعی نفوذ کرد و با حرکتی که سرعت و تکنیک چاشنی آن بود، به زیبایی موفق به گذر از سد مشکل پور شد و ادامه به توپ ضربه زد و توپ پس از برخورد به پای مدافع پیکان منحرف شد تا ضربه اش که حالا چاشنی شانس هم همراهش شده بود، از بالای سر شیخ ویسی وارد دروازه شود و گل اول او برای آبی پوشان ثبت شود.


مهم ترین دغدغه هواداران استقلال عدم هماهنگی و شرایط بدنی مهاجمان جدید جذب شده برای تقویت خط هجومی تیم بود؛ با این حال فعلا دو بازیکن تازه وارد اردوی آبی ها در نیمه ای که البته چندان هم دشوار نبود، توانستند امیدواری زیادی برای استقلال و هوادارانش ایجاد کنند و حالا آنها با این شروع خوب، امیدوار به پایان خوب هم شده‌اند؛ پایان خوبی که برای رقم زدن آن باید این نمایش ها ادامه دار باشد.

 

 

ایسما مهاجم جدید استقلال در دقیقه 81 وارد زمین شد و در دقیقه 83 با یک حرکت انفرادی زیبا، اولین گل خود را روی پاسی که از منشا گرفته بود، تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین ثبت کرد.

راه استقلال برای رسیدن به قهرمانی با توجه به وجود تیم های قدرتمند دیگر و ستاره هایی که سایر مدعیان هم به خدمت گرفته اند، سخت خواهد بود ولی در صورتی که عملکرد دو ستاره آفریقایی آبی پوشان که شکست تحقیرآمیزی برای پیکان رقم زدند، در بازی های آینده تکرار شود و پاتوسی هم بتواند به این دو بازیکن ملحق شود، با نفراتی که استقلال در اختیار دارد و مربی باهوشی که آنها در اردو دارند، موفقیت آنها  دور از ذهن نخواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها