کد خبر : 9959

قسمت سوم فیلم معروف همچنان با درجه «بزرگسال» است

قسمت سوم فیلم معروف همچنان با درجه «بزرگسال» است

دیزنی پس از خرید کمپانی فاکس٬ تصمیم گرفته تا همچنان درجه بزرگسالان را برای فیلم های Deadpool حفظ کند. پس ددپول 3 قطعا یک فیلم R-Rate خواهد بود و دیزنی نمی‌خواهد تم خانوادگی به آن ببخشد.

اخیرا تایید شده که فیلم Deadpool 3 در دست تولید است. با این حال، از آنجایی که دیزنی موفق شده دارایی‌های کمپانی فاکس را خریداری کند، احتمال آن وجود داشت که درجه سنی مجموعه فیلم های ددپول کاهش پیدا کند. حالا این پرسش مهم وجود  دارد که آیا چنین خواهد شد؟ به خصوص این که همگی دیزنی را برای فیلم‌های خانوادگیش می‌شناسیم،‌ در حالی که فیلم های Deadpool‌ معمولا با درجه سنی بزرگسالان، اکران می‌شوند. با تمام این اوصاف آیا همچنان ددپول،‌ درجه سنی خود را حفظ خواهد کرد؟

فیلم های Deadpool رنگ و بوی خانوادگی نمی‌گیرند

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی پیشتر اعلام کرده بود که اکران چنین فیلمی ممکن است و وی این تمایل را در تمام مصاحبه‌های اخیر خود نیز تایید کرده بود. به گفته‌ی ایگر: ما اعتقاد داریم که ویژگی‌های فاکس٬ باید بدون نفوذ قابل توجه دیزنی بر روی ماهیت محتوای آن ادامه پیدا کند. به طور مثال٬ این بدان معناست که طرفداران مارول همچنان می‌توانند منتظر فیلم های Deadpool با درجه سنی بزرگسالان باشند. ما قصد داریم این تجارت را به همین شکل ادامه دهیم و شاید فضا برای کارهای بیشتر نیز فراهم شود.

با توجه به این که فیلم‌های پیشین ددپول با رده بندی سنی R منتشر شدند٬ بعید به نظر می‌رسد دیزنی بخواهد تصمیمی متفاوت از آن را اتخاذ کند. طبق گفته‌ی ایگر٬ وی معتقد است که فضا برای چنین فیلم‌هایی در دیزنی وجود دارد٬ زیرا آن‌ها به طور واضح مشخص است که چه هستند.


منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها