کد خبر : 9945

اولین واکنش منفی به جذب گادوین منشا توسط استقلال

اولین واکنش منفی به جذب گادوین منشا توسط استقلال

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر منشا بازیکن خوبی بود در لیست مازاد برانکو قرار نمی‌گرفت و از حضور او در استقلال حسابی تعجب کردم.

​محمد نوری با اشاره به دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل پیکان اظهار داشت: بازیهای دو تیم همیشه خوب و تاکتیکی بوده و علیرغم این که پیکان سالهاست موفق به شکست دادن استقلال نشده، اما این نمی‌تواند تضمینی برای پیروزی استقلال در این بازی باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: اولین بازی‌ها بعد از نیم فصل برای استقلال بسیار مهم است. در صورتی که آبی پوشان در یکی دو بازی ابتدای نیم فصل نتایج خوبی بگیرند بار روانی از روی آنها برداشته می‌شود و در دیدارهای بعدی راحت تر به میدان می‌روند.

نوری در رابطه با خریدهای جدید این تیم بیان داشت: دو بازیکن خارجی جدید مثل هندوانه دربسته هستند. آنها با هر رزومه‌ای که به استقلال آمده باشند مهم نیست، بلکه مهم این است که بتوانند خیلی زود خود را با شرایط تیم و فضای هواداری وفق دهند.

وی با اشاره به جذب منشا بیان داشت: از شنیدن این خبر کلی تعجب کردم. منشا از نظر فنی بازیکن خوبی است اما در این یکی دو ساله اخیر حاشیه‌های زیادی داشت و به همین دلیل دچار افت فنی شده بود و کم گل می‌زد. به نظر من اگر منشا خوب بود در لیست مازاد برانکو قرار نمی‌گرفت.

مدافع پیشین آبی‌ها تصریح کرد: تنها در صورتی که استقلالی‌ها بتوانند حاشیه‌های منشا را مدیریت کنند می توان گفت از خرید این بازیکن سود کرده‌اند. ما پیشکسوتان استقلال از موفقیت این تیم خوشحال می‌شویم و واقعا امیدواریم منشا برخلاف حضورش در پرسپولیس، این طرف موفق باشد.

منبع: مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها