کد خبر : 9638

واکنش برانکو به بی انضباطی عجیب بشار رسن

واکنش برانکو به بی انضباطی عجیب بشار رسن

برانکو ایوانکوویچ می گوید السد و الدحیلی که پرسپولیس با پنجره بسته شکست داد، از قطر قوی تر بودند.

برانکو پس از تمرین در گفتگو با خبرنگاران راجع به شروع لیگ گفت: صادقانه بگویم منتظر شروع لیگ هستیم و بلافاصله یکی دیگر از دربی ها را برگزار می کنیم، پدیده که شایستگی حضور در این جایگاه را دارد و با بازی های خود یک فرم خیلی خوب را نشان داده است. آقا یحیی تیم خیلی خوبی را بسته که مدرن بازی می کند. آخرین بازی آنها مقابل استقلال را عالی برگزار کردند اما خب عرض می کنم که خوشحالم که بعد از مدت ها هواداران را می بینیم و آن ها هم ما را می بینند. می رویم برای رسیدن به اهدافمان، همانطور که ملاحظه کردید، امروز همه آمده بودند و تیم آماده است. یک مشکل کوچک و یک مصدومیت جزئی آقای بودیمیر داشتند، فکر می کنم کاملا مصدومیت او برطرف نشده و در روزهای بعد نتیجه را خواهیم دید.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم نیز اظهار داشت: مصدومیت ربیع خواه هنوز کاملا برطرف نشده است. آدام همتی آندوسکپی را انجام داد و 15-20 روز دیگر آماده می شود. انصاری و ماهینی کارهای عادی را انجام می دهند که به هر حال مصدومیت سنگینی بود. بودیمیر امروز طی تمرین یک احساس دردی کرد و باید دید بعدا چه می شود.

برانکو راجع به جذابیت لیگ با مربیان و بازیکنان سرشناس هم پاسخ داد: در حال حاضر 4 سرمربی تیم ملی را داریم؛ من، دایی، قطبی و قلعه نویی. مهم ترین مسئله در کنار ما پدیده، سپاهان و تراکتور و 6 امتیازی که استقلال از ما کم دارد چیز مهمی نیست و قطعا لیگ بسیار جذابی خواهد بود. این برای فوتبال ایران و هواداران بسیار خوب است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بشار رسن نیز اظهار داشت: امروز تازه اولین تمرین را انجام داد البته باشگاه علاقه مند است که با او تمدید کند.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا با رسن برخورد انضباطی می شود، گفت: این مسئله مربوط به باشگاه می شود و طبیعتا برخوردی صورت خواهد گرفت.

او درخصوص نقل و انتقالات هم گفت: خیلی راضی ام از بازیکنان. خیلی هدفمند بازیکن جدید گرفتیم و در تمام پست ها که نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم؛ دفاع، وسط و خط حمله؛ فکر می کنم یک لیست خیلی خوب برای بازیکنان داریم و از همه مهم تر نیمکت قوی داریم.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها