کد خبر : 9631

چالش شفر با بازگشت امید نورافکن

چالش شفر با بازگشت امید نورافکن

بازگشت امید نورافکن به تیم استقلال برای نیم فصل دوم، کار شفر را برای جانمایی چند بازیکن در ترکیب ثابت تیمش بسیار سخت می‌کند.

یکی از دغدغه‌های شیرین شفر، ترافیک موجود در چند پست است که انتخاب نفرات مورد نظر وی برای ترکیب اصلی را بسیار سخت می‌کند.

از جمله پست‌هایی که شفر در نیم فصل نخست هم در آن احساس کمبود نمی‌کرد، دو پست دفاع چپ و هافبک دفاعی بود. زکی پور، سهرابیان و تیموری ۳ مدافع چپ و علی کریمی به همراه فرشید باقری ۲ هافبک دفاعی این تیم بودند که در مواقع لزوم روزبه چشمی هم در این پست به کار گرفته می‌شد.

امید نورافکن یکی از بازیکنان جوان و موفق فوتبال کشورمان است که بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال امید نیز بر بازوی وی بسته می شود. این بازیکن بعد از تجربه کردن نیم فصل ناموفق در تیم شارلوا بلژیک، به صورت قرضی به جمع آبی پوشان باز گشت. 

بازگشت این بازیکن به استقلال هم شیرین است و هم باعث سخت تر شدن کار شفر برای انتخاب بهترین ها می شود. این که شفر چه برنامه ای برای استفاده از نورافکن دارد را تنها خودش می داند و این سرمربی استقلال است که باید پاسخ این سئوال را بدهد که قرار است نورافکن در دفاع چپ بازی کند یا هافبک میانی.

اما حضور نورافکن در هر کدام از این پستها، تراکم موجود را بیشتر کرده تا کار شفر برای انتخاب بهترین ها سخت تر شود. 

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها