کد خبر : 9426

اولین عکس سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

 اولین عکس سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ علاوه‌بر رنگ‌های رایج، در مدلی با رنگ گرادیانی موسوم به «آبی یخی» هم عرضه خواهد شد.

زومیت، وب‌سایت 91mobiles تصویری را از پرچم‌دار مورد انتظار سامسونگ منتشر کرده که به‌عنوان نخستین رندر رسمی از گلکسی اس ۱۰ پلاس قلمداد می‌شود. ظاهرا این تصویر یکی از رندرهای تبلیغاتی سامسونگ به‌شمار می‌آید که پیش از عرضه‌ی کهکشانی جدید کره‌ای‌ها فاش شده است.

براساس آنچه در تصویر می‌بینیم، برخلاف نسل‌های پیشین، کره‌ای‌ها برای فبلت بزرگ خود از نسبت نمایشگر ۱۸.۵ به ۹ استفاده نکرده‌اند. هرچند انتشار اخبار مربوط‌به دهمین نسل از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس چندان عجیب نیست؛ اما آن‌چه در این عکس جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد، درج عبارت +Galaxy S10 در قسمت پشت گوشی است؛ در حالی که سامسونگ تنها در نمونه‌های مجهز به پردازنده‌های کوالکام برای فروش در بازار آمریکا، نام محصول را در قسمت پشت گوشی درج می‌کند.

Galaxy S10 Plus / گلکسی اس 10 پلاس

اما جالب‌ترین نکته‌ای که در این عکس دیده می‌شود، حالت رنگین‌کمانی پشت گوشی است که «آبی یخی» نامیده می‌شود. البته سال گذشته نیز سامسونگ نمونه‌ای از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را با رنگ‌آمیزی مشابهی در چین عرضه کرده بود که از آن رنگ‌آمیزی با عنوان «نقره‌ای قطبی» یاد می‌شد. به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در این زمینه از گوشی هوشمند پی ۲۰ هواوی الهام گرفته‌اند.

این تصاویر موارد دیگری همچون بریدگی درون نمایشگر و دوربین دوگانه‌ی جلوی گوشی را نشان می‌دهند. در قسمت پشت دستگاه هم خبری از حسگر اثر انگشت نیست؛ بنابراین در کهکشانی جدید سامسونگ از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد شد.

گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ در ایالات‌متحده با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ ساخت کوالکام عرضه می‌شوند؛ درحالی که نسخه‌های بین‌المللی به پردازنده‌ی رده‌بالای سامسونگ موسوم به اکسینوس ۹۸۲۰ مجهز خواهد شد.

galaxy s10 /گلکسی اس 10

یکی دیگر از نکات جذاب در رابطه با معرفی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰، عرضه‌ی احتمالی نمونه‌ای موسوم به «گلکسی اس ۱۰ ای» است. گفته می‌شود که این نمونه از لحاظ ابعاد از برادران خود کوچکتر خواهد بود؛ اما از همان سخت‌افزار قدرتمند مورد استفاده در نمونه‌های بزرگتر بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های منتسب به گلکسی اس ۱۰ ای، استفاده از نمایشگر تخت خواهد بود؛ درحالی که از زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در سال ۲۰۱۶، در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ شاهد استفاده از نمایشگرهایی با خمیدگی در دو طرف بوده‌ایم.

تا زمان معرفی رسمی مجموعه گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ زمان زیادی باقی نمانده و در ابتدای اسفندماه شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. عرضه‌ی این گوشی‌ها هم احتمالا از اواخر اسفندماه شروع خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها