کد خبر : 9399

آغاز نیم فصل بقا برای علی کریمی

آغاز نیم فصل بقا برای علی کریمی

در ادامه جام حذفی و در مرحله یک چهارم نهایی دو تیم سپید رود رشت و پرسپولیس تهران در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل دقیقه 93 سعید کریمی به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

امروز تاریخ برای علی کریمی دوباره تکرار شد و او در شرایطی که  دو دقیقه از اوقات تلف شده بازی می گذشت توسط بازیکن ناشناخته پرسپولیس سعید کریمی  دروازه اش باز شد تا یک شکست تلخ دیگر در کارنامه دیدار های سپیدرود و پرسپولیس به نام او  ثبت شود . نتیجه آخرین رویارویی این دو تیم هم با گل دقیقه 90 آدام همتی تعیین شد تا جوانان  جویای نام پرسپولیس برای بالا کشیدن خود نردبانی بهتر ازسپید رود جادوگر پیدا نکرده باشند.

شاید اصلا قرار نیست محبوب ترین بازیکن پرسپولیس در این 20 سال  اخیر در مقابل تیمی که او را به دنیا معرفی کرده است برنده باشد.

 حتی اگر در طول نود دقیقه علیپور و منشا و نعمتی و بودمیرو سروش رفیعی را هم بتوانی کنترل کنی یک همتی  یا کریمی  پیدا می شود که تیر آخر را درست درهدف فرود می آورند .

 امروز سپید رود جادوگر درمقابل پرسپولیس مدعی، طوری بازی کرد که از حالا می توان به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوار باشیم . آن ها در طول بازی فارغ از ترس از باخت حتی یک قدم  پا پس نکشیدند و شانه به شانه سرخ پوشان پایتخت فوتبال بازی کردند تا ایستاده بمیرند .

منبع: ورزش سه

علی کریمی و دستیار وفادارش علیرضا امامی فر به خوبی به این امر آگاهند که برای نیم فصل دوم چه راه سختی را در پیش دارند اما علی کریمی باید از پس این ماموریت بربیاید

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها