کد خبر : 9251

جای پای وینفرد شفر در استقلال سست شد!

جای پای وینفرد شفر در استقلال سست شد!

با مشخص شدن اعضای هیئت مدیرۀ استقلال احتمال تغییرات بر روی نیمکت این تیم وجود دارد.

وینفرد شفر در نیم فصل دوم در استقلال کار دشوارتری در این تیم دارد. او باید با تیم آماده و تقویت شدۀ برانکو و همچنین سپاهانِ امیر قلعه‌نوعی بجنگد و در بین این تیم‌ها نباید پدیده و تراکتوسازی را هم از یاد ببرد.

شفر باید این را بپذیرد که اگر نتواند خوب نتیجه بگیرد جایگاهش را در استقلال از دست خواهد داد و باید توجه داشت که استقلال با هم‌گروهی با الدحیل، الهلال و العین هم کار بسیاردشواری در لیگ قهرمانان آسیا دارد. اما زنگ خطر برای شفر خیلی زودتر به صدا درآمده است.

اعضای هئیت مدیرۀ استقلال دیروز انتخاب شدند و در جلسه‌ای در باشگاه گرد هم آمدند. نکته قابل توجه در این جمع رفاقت تمام اعضا با امیر قلعه‌نوعی می‌باشد، دوستی و رابطۀ خوب امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با قلعه‌نوعی برکسی پوشیده نیست.

جمع این دوستان با حضور میرشاد ماجدی و کامران منزوی و حتی اسماعیل خلیل‌زاده جمع است. کسانی که بسیار رابطۀ خوبی با سرمربی سابق آبی‌پوشان دارند و قطعا شفر باید خطر حضور امیر قلعه‌نوعی را بر روی نیمکت استقلال را حس کند و فقط با قهرمانی در این فصل لیگ برتر و صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند سایۀ سنگین ژنرال را از روی سر خود بردارد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها