کد خبر : 8974

بمب نقل‌ و انتقالات استقلال چه کارنامه دارد؟

بمب نقل‌ و انتقالات استقلال چه کارنامه دارد؟

ستارۀ جدید آبی‌پوشان مسیری پر فرازونشیب را تا تهران طی کرده است.

بمب نقل‌وانتقالاتی تیم فوتبال استقلال تهران در پنجرۀ نیم فصل لیگ برتر، با تأخیر فراوان درعین حال مطلوب، در نهایت منفجر شد. اسماعیل گونکالوس مهاجم گینه‌ای به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده است.

این بازیکن تنومند که سابقۀ حضور در تیم زیر 17 ساله‌های پرتغال را هم در کارنامۀ خود دارد، در سال 2011 و در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود در حالی که توسط استعدادیاب‌های لیورپول رصد می‌شد راهی لوشامپیونه و باشگاه نیس شد. پس از آن به ریو آوه پرتغال پیوست. در این بین نیز به صورت قرضی در سنت میرن اسکاتلند 16 بازی و 9 گل زده را به نام خود ثبت کرد.

گونکالوس یک فصل هم به صورت قرضی در آپوئل حضور پیدا کرده و 10 بازی و 6 گل زده آمار او در این تیم قبرسی است. ویرا یونان نیز مقصد بعدی  این بازیکن نام دارد که تجربه‌ای کوتاه مدت را برای او در پی داشت. اولین تجربۀ آسیایی  ایسما تیم فوتبال الاتفاق عربستان است که او تنها 8 بازی با لباس این تیم کرده است.

در سال 2016 بازهم به لیگ قبرس بازگشت و پس از یک سال مجدداً اسکاتلند را انتخاب کرد. او در  این بازگشت دوران نسبتاً موفقی را سپری و در 47 بازی  برای باشگاه هارت آف میدلوتیان 25 بار گل‌زنی کرد. گونکالوس در نهایت در سال 2018 راهی پاختاکور ازبکستان شد و در 31 بازی 20 گل به ثمر رساند.

 باید دید این بازیکن اکنون که در وضعیت مطلوبِ دوران حرفه‌ای خود به‌سر می‌برد، چگونه می‌تواند نیازهای آبی‌پوشان را در فاز تهاجمی برطرف کرده و حضوری مؤثر در تیم وینفرید شفر داشته باشد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها