کد خبر : 8415

آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت مشمولان

آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت مشمولان

پوری حسینی گفت: سود سهام عدالت مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت شده و مرحله بعد مربوط به روستاییان و عشایر است.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: پس از برگزاری مجامع عمومی، شرکت‌ها طبق قانون ۸ ماه فرصت دارند سود تقسیمی خود را پرداخت کنند. در این میان هلدینگ خلیج فارس به علت اینکه سال مالی متفاوتی نسبت به سایر شرکت ها دارد تا پایان خرداد سال ۹۸ برای پرداخت سود به سازمان خصوصی سازی زمان دارد.

رئیس  سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس این سازمان به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ از شرکت‌های سرمایه پذیر است و به مرور این سود را میان گروه‌های مختلف مشمولان توزیع می‌کند.

وی گفت: تاکنون سود سهام عدالت همه مشمولان مربوط به کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت شده است و مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر نیز به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت خود هستند.

پوری حسینی افزود: بر این اساس با پایان یافتن توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر، توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان سایر گروه‌ها نیز به تدریج آغاز خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص زمان آزادسازی سهام عدالت گفت: لایحه آزادسازی این سهام سال گذشته توسط دولت به مجلس ارائه شد و در حال حاضر این لایحه در دست بررسی است. بر این اساس به محض این که بررسی‌ها در این زمینه به نتیجه برسد، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها