کد خبر : 82671

عکس/ رونمایی نیکبخت از خودروی فوق لاکچری اش

عکس/ رونمایی نیکبخت از خودروی فوق لاکچری اش

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس با انتشار یک یادداشت کنایه آمیز در اینستاگرام اش از خودروی لوکس و جذاب اش رونمایی کرده است.

وقت صبح- بی شک علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت فوتبال همواره یکی از جنجالی ترین و پر حاشیه ترین بازیکنان فوتبال کشور از دهه ۸۰ تا به کنون بوده است.

با این وجود حواشی اطراف نیکبخت همیشه به قدری زیاد بوده که حتی خود او هم بارها از اینکه در بطن حاشیه ها قرار دارد متعجب است.

البته ستاره سابق استقلال در تمامی این سال ها علاوه بر فوتبال وارد حیطه مدلینگ و‌ بازیگری هم شده که سبب مشهوریت بیشتر او شده است.

اما یکی از خصایص بارز علیرضا نیکبخت علاقه وافر او به خریدن ماشین های لوکس و امروزی است که او را در بین بازیکنان فوتبال به «ماشین باز بودن» تلقی می کنند.

 

 رونمایی نیکبخت از خودروی فوق لاکچری و جالب اش

 

در همین‌ راستا این پیشکسوت پرطرفدار فوتبال به تازگی تصویری را در اینستاگرام اش منتشر کرده که از ماشین فوق لاکچری اش رونمایی کرده است.

همچنین او در این استوری با نمایش خودروی BMW خوش رنگ اش یادداشت طعنه آمیزی را هم خطاب به برخی از دوستان اش نوشته است.

 

رفتارهای عجیب و غریب نیکبخت به خاطر ترس از هواپیما

به گزارش وقت صبح، به نظر می رسد ستاره سابق تیم استقلال هنوز نتوانسته به ماجرای ترس اش از ارتفاع و پرواز هواپیما غلبه کند.

البته دیگر اغلب نزدیکان و حتی هواداران این ملی پوش سابق می دانند که او فوبیای شدیدی از نشستن داخل هواپیما و پرواز در آسمان دارد.

این در حالی است که مونا حسین پور همسر بلاگر نیکبخت گاهی اوقات با ویدیوهای جالب و عجیبی از رفتارهای همسرش در هواپیما مخاطبین اش را متعجب می کند.

در همین راستا مونا نیکبخت به تازگی ویدئویی از همسرش را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

او در این ویدیو نشان می دهد که علیرضا نیکبخت به محض بلند شدن هواپیما گوش های خود را گرفته و حرکات عجیبی را از روی ترس انجام می دهد.

برخی از کاربران به همسر نیکبخت خرده گرفته اند و معتقدند که او نباید با این موضوع مهم که افراد بسیاری هم گریبانگیر آن هستند شوخی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها