کد خبر : 82607

پرسپولیس انتقام استقلال را از سپاهان گرفت

پرسپولیس انتقام استقلال را از سپاهان گرفت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوتبالی که در نقش جهان دیدیم یک جنگ واقعی بین دو قدرت اول فوتبال کشور بود.

بهروز سلطانی بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس هر چقدر در هفته‌های قبل از این، ضعیف و دور از انتظار ظاهر می‌شد در مصاف مقابل سپاهان واقعاً خوش درخشید.

وی اضافه کرد: ما انتظار چنین تیمی را از پرسپولیس داریم. تیمی که سراسر حمله باشد، تیمی که اجازه ندهد حریفش از زمین خودش بیرون بیاید. پرسپولیس این برد را در شرایط مهمی کسب کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در این باره توضیح داد: شکست دادن سپاهان بعنوان صدرنشین لیگ برتر آن هم در زمین خودش با ۴ گل کار هر تیمی نیست. پرسپولیس ثابت کرد اگر بخواهد مثل آب خوردن قهرمان می‌شود، فقط باید بخواهد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود که جلوی هوادار یا آلومینیوم و حتی بازی با فولاد، این پرسپولیس را ندیدیم!

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس در این مسابقات که گفتم مثل بازی با سپاهان عمل می‌کردند ۹ امتیاز می‌گرفت و الان سپاهان با حسرت به جایگاه پرسپولیس نگاه می‌کرد اما متاسفانه انگار شیره پرسپولیس را کشیده بودند و در دیدار با سپاهان دوباره نیرو و انرژی به این تیم تزریق کردند.

سلطانی همچنین درباره عملکرد مهاجمان تیم پرسپولیس در دیدار با سپاهان گفت: همه بچه‌ها خوب بودند. قطعا وقتی آل کثیر می‌تواند مقابل سپاهان گل بزند یعنی که تک تک نفرات از علیرضا بیرانوند گرفته تا بچه‌های خط هافبک و حمله خوب کار کرده اند که توپ به مهاجم می‌رسد و گل می‌زند.

پرسپولیس انتقام استقلال را از سپاهان گرفت/ تیم یحیی مثل آب خوردن قهرمان می‌شود/ جدول لیگ به زودی تغییرات مهمی خواهد داشت

وی اضافه کرد: خوشحالم که سیامک نعمتی بعد از مدتها به ترکیب آمد و گل هم زد. امیدوارم کادرفنی بیشتر به این بازیکن بها بدهد گرچه خوشبختانه پرسپولیس امروز نفرات خوبی در ترکیب خود دارد که نباید آنها را فراموش کرد.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم محمد عمری هم در این بازی یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در کسب این پیروزی بود. این جوان دونده و شجاع اینقدر لابلای مدافع وهافبک‌های سپاهان حرکت کرد که توانست پنالتی بگیرد. امیدوارم پرسپولیس قدر این بازیکن را بداند و البته محمد عمری هم قدر خودش را بداند و وارد حاشیه نشود چون کم سن و سال است.

سلطانی در ادامه با اشاره به نتایج تیم سپاهان در لیگ برتر گفت: این همان سپاهانی بود که استقلال را رفت و برگشت شکست داد و شاید به نوعی پرسپولیس انتقام استقلال را هم در این بازی گرفت. گرچه هنوز یک بازی برگشت باقی مانده که من مطمئنم پرسپولیس در آن دیدار هم سپاهان را شکست می‌دهد. ولی آنچه مهم است این است که این پیروزی نشان داد جدول رده بندی لیگ برتر به زودی تغییرات بزرگی خواهد داشت و پرسپولیس بازهم صدرنشین خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها