کد خبر : 82571

گیسوان افشون مینا مختاری واسه همسرش رادان!

گیسوان افشون مینا مختاری واسه همسرش رادان!

بهرام رادان که تقریبا یک سالی میشه ازدواج کرده اینبار با انتشار تصویری جالب به همراه خانومش تولد وی رو تبریک گفت جانانه!

شایانیوز- بهرام رادان رو باید یکی از بازیگرای جذابی دونست که تنها فیس و طرفدار نداره، بلکه سبک بازی جذاب این هنرمنده که ایشون رو کرده بهرام سینمای ایران. حالا چرا اینو میگیم؟ احتمالا شنیدین که چند صباحی آقای محمدرضا گلزار رو سوپراستار خطاب میکردن که البته باید اعتراف کرد گلزار مِن جمله پرطرفدار ترین چهره ها در این عرصه هستش اما چندان چالش خاصی در کاراکتر هایی که ایفا میکنه دیده نمیشه و همیشه محمدرضا گلزار تو یک روند پیش میره و پسر خوشگله داستانه! اما بهرام رادام رو که میدونید این روزا مثلا نقش ناصرالدین شاه رو در سریال شبکه خانگی "جیران" به تصویر میکشه و از طرفی تو کارنامه کاریش هم نقش جدی و اجتماعی داره و هم نقش های طنز و باحال که این نشون میده بهرام میتونه در هر دو جانب بازی کنه و به خوبی نقش رو دربیاره.

اما از کار و بار بهرام که بگذریم و برسیم به زندگی شحصیش باید بگیم که این قسمت از لایف استایل هر چهره مشهوری برای مخاطب جذابه به خصوص که شهرتی این چنین داشته باشه و تازگیام ازدواج کرده باشه! چرا که کاربر علاقمنده تا ببینه همسر این چهره کیه و چه شکلیه و رابطشون با هم چه مدلیه که خب باید بگیم چون بهرام و همسرش مینا مختاری چندان از رابطشون در مجازی جار نمیزنن، یه حالت خماری طور برای هوادار ایجاد میکنن و همین میشه که به محض انتشار یک تصویر و یا ویدیو، به سرعت وایرال میشه! مثلا در ادامه جدیدترین تصویر از این زوج رو مشاهده می کنید.

 

تولید که بهرام رادان واسه سوگلی زندگیش گرفت و همرو حسود کرد!

البته که این تصویر توسط بهرام خان به اشتراک گذاشته شد و با یه کپشن حسابی عشقولانه هم تکمیل شد. مینا مختاری که متولد آخرای سال می باشد به تازگی تولدش بوده و همسر جان هم که مشخصه خیلی سوگلیش رو دوست داره برای این عکس نوشت:

و باید عشق باشد، بهانه‌ای برای تحمل سختی‌ و زمختی این روزگار تلخ.

خوب خواهد شد اگر عشق باشد، همه چیز خوب خواهد شد.

عشق باید بماند و مثل خورشید تابستان جنوبگان غروب نکرده طلوع کند و بماند در آسمان زندگی.

من به فردای پر از عشق و پر از نور، ایمان دارم...

تولدت مبارک عشق من

mimo.by.mina_330959481_727244588930054_861179501948991632_n

وقتی مینای بهرام با سفید برفیاش صدای کاربرو در میاره!

اما جالبه که بدونید تصویر بالایی هم خیلی تازست و تازه از تنور دراومد ولی متاسفانه واکنش کاربران اونقدری منفی بود که نظرات مثبت میونشون گم شده بود!

چرا چون میدونید که در چند ماه اخیر اوضاع کشورمون نابسامان شده بود و اصلا حال روحی چندان خوبی وجود نداشت، در این بین خب بسیاری از چهره های مشهور بریا همراهی با معترضین فعالیتشون رو در اینستاگرام کم کردن و یا به صفر رسوندن. مینا مختاری نیز اینچنین بود اما چند وقتی میشه که پشت بند هم پست و استوری میذاره و خلاصه که پیجش رو برگردونده به حالت قبل. به همین جهت در روز برفی هم که خب هممون ذوق زده شدیم و اینستا رنگ سفید برفی به خودش گرفت، مینا خانوم نیز اینچنین بود و یه چند تایی سلفی و تصاویر هنری پست کرد!

mimo.by.mina_330479268_756373072228226_5598625249724634810_n (1)

همین شد تا خیلی از کاربران به سمت وی هجوم بیارن و کامنت هایی نه چندان جالب براش بذارن در حدی که بعید نیست یهو ببنیم کامنتاشو بسته!

گیسوان افشون مینا مختاری واسه همسرش رادان!

 مینا مختاری از مدلینگ های جذابیه که پیش از ازدواج با بهرام رادان نیز این راه رو داشت اما نکته اینجاااست که خیلی از خانومای چهره های مشهور قبل از ازدواج با شوهر جان، یا کسی نمیشناختشون و یه فرد کاااملا معمولی بودن و یا خیلی شهرت نداشتن و با همسر آقای ایکس و ایگرگ شدن بولد شدن!

مینا مختاری دقیقااا ای مدلی بود و حالا برای خود تبلیغاتی رو قبول میکنه که از برندهایی شاخ هستند و در مقابل هم مبلغی قابل توجه دریافت داره! 

مینا مختاری استایل های مختلفی میزنه اما به مانند خیلی از بانوان در این فضای نامرئی موهاش رو با تلی سربندی چیزی یه نمور میپوشونه، اما اینبار مینا خانوم رو با موهایی افشون و کاملا باز دیدیم جوری که انگاری همین الان از مهمونی اومده و دلش نیومده فیسش رو به اشتراک نزاره!

mimo.by.mina_329310926_2072676192923492_7090286275971925310_n

فرزند بهرام و پریناز چه خوشگل پسریه!!

خب مینا و بهرام هنوز فرزندی ندارن اما از اونجایی که ناصر خان قاجار کلی دختر و پسر داره چشمش همچنان به دنبال بچه ای هستش که با جیرانش آفریده میشه هست! اگه از دنبال کنندگان این سریال بوده باشید میدونید که این زوج عاشق فرزندی پسر به دنیا آوردن که خب کشته شد و جیران هم دیوانه! 

اما کاربران همیشه در صحنه طی یک حرکت جالب و شوخی ای سرگرم کننده، چهره ای از فرزند پسر پریناز و بهرام ساختن که خب میشه گفت وقتی دوتا خوش فیس باهم ازدواج کنن باید هم فرزندشون به این قشنگی بشه!

Untitled

4750602

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها