کد خبر : 82551

عکس/ رونمایی مهدی قائدی و همسرش از شاسی بلند لاکچری و جدیدشان

عکس/ رونمایی مهدی قائدی و همسرش از شاسی بلند لاکچری و جدیدشان

مهدی قائدی مهاجم درخشان این روزهای باشگاه استقلال با انتشار تصویر عاشقانه ای در صفحه شخصی اش از خودروی فوق لاکچری اش رونمایی کرده است.

وقت صبح- مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال به نظر اغلب کارشناسان فوتبال، فصل پیش حضور ناامید کننده ای در لیگ امارات داشت.

همین امر هم سبب شد که این بازیکن تکنیکی این فصل به صورت قرضی از شباب الاهلی به باشگاه سابق اش یعنی استقلال منتقل شود.

اما این روزها روند درخشان قائدی در تیم استقلال سبب شده که حتی مسئولان شباب الاهلی امارات هم برای بازگشت دوباره مهاجم سابق شان وسوسه شوند.

با این وجود درخشش عالی و تداوم گلزنی های باشو کوچک استقلال باعث شده حتی نظر اغلب هواداران فوتبال به او و حواشی زندگی شخصی اش مثبت شود.

در همین راستا ستاره جوان استقلال به تازگی تصویر عاشقانه ای را در کنار همسرش در صفحه شخصی اش منتشر کرده که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

البته نکته خاص این استوری عاشقانه علاوه بر حضور متفاوت ستاره معصومی در تصویر، نمای خودروی فوق لاکچری قائدی است که این دو در آن نشسته اند.

 درخشش قائدی به ضرر استقلال شد

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته بیستم لیگ برتر کشورمان به مصاف پیکان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا نوارهای بردهای خود را ادامه دهد.

مهدی قائدی بازیکن شباب الاهلی دبی که در این فصل به صورت قرضی برای استقلال بازی می کند درخشش خوبی داشته است.

تداوم درخشش قائدی در لیگ ایران باعث شده تا صفحه خبری باشگاه شباب الاهلی از عملکرد خوب بازیکنشان در لیگ ایران به وجد بیایند.

صفحه خبری «منبر الفرسان» به تمجید از ستاره استقلال پرداخت و نوشت: مهدی قائدی بازیکن ما در ۳ بازی خود در لیگ ایران ۴ گل به ثمر رسانده است. بازیکن قرضی ما در استقلال دوباره به دوران اوج برگشته است.

بسیاری از کاربران توئیتر و هواداران شباب الاهلی بعد از درخشش قائدی در لیگ ایران با استقلال خواهان بازگشت این ستاره به شباب الاهلی شدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها