کد خبر : 82525

انتقال دوباره مهدی قایدی کلید خورد

انتقال دوباره مهدی قایدی کلید خورد

درخشش ستاره ۲۵ ساله تیم استقلال در هفته های اخیر موجب شده تا بار دیگر این بازیکنان زیر ذره بین تیم های حوزه خلیج فارس قرار بگیرد.

مهدی قایدی، مهاجم ریز نقش تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه شباب الاهلی امارات به استقلال برگشت در هفته‌های اخیر فوق العاده ظاهر شده است.

ساپینتو قایدی را احیا کرد

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که با هدف استفاده از توانایی های این بازیکن در ابتدای این فصل خواستار بازگرداندن این فوتبالیست به تیم استقلال شد پس از افت محسوس قایدی در هفته های میانی و پایانی نیم فصل اول به تقویت روحی - روانی این بازیکن پرداخت و در نهایت ستاره بوشهری استقلال از بازی این تیم مقابل تراکتور در جام حذفی بار دیگر به محور اصلی حملات تیم تبدیل شد.

ستاره ای برای کلافه کردن حریف

قایدی پس از گرفتن دو پنالتی مقابل تراکتور که زمینه صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی را فراهم کرد از ستاره های این تیم مقابل سپاهان هم بود گرچه استقلال در آن دیدار شکست خورد. ولی در بازی ملوان بندرانزلی، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان با قدرت در خط حمله ظاهر شد و ضمن به ثمر رساندن ۳ گل برای استقلال پنالتی گرفت و با کلافه کردن مدافعان حریف، زمینه ساز دو گل به خودی مدافعان ملوان و مس کرمان هم شد تا عملاً به ستاره هفته های اخیر استقلال تبدیل شود.

انتقال دوباره مهدی قایدی کلید خورد/ اماراتی‌ها تماشاگر ویژه بازی استقلال - پیکان

شاید دوباره شاگرد مجیدی شود

در این بین و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد یکساله قرضی قایدی با استقلال گفته شده که برخی تیم های اماراتی قصد دارند برای فصل آینده این بازیکن را به خدمت بگیرند. یکی از همین تیم ها اتحاد کلبا یا همان تیم فرهاد مجیدی است. گرچه سرمربی استقلالی تیم اماراتی پیش از این گفته بود قصد تضعیف استقلال را ندارد و نمی‌خواهد بازیکنی از این تیم به خدمت بگیرد اما با توجه به شرایط خط حمله تیمش ظاهراً کمیته فنی و مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه اماراتی به دنبال جذب یک مهاجم برای این تیم هستند. تیم اتحاد کلبا در حال حاضر در پایان هفته شانزدهم با تفاضل گل منفی ۲ ، ۲۱ گل زده و ۲۳ گل خورده دارد. این تعداد گل های در قیاس با تیم های بالای جدولی از آمار گلزنی کم مهاجمان این تیم خبر می دهد.

بازیهای استقلال و تماشاگران ویژه!

با این وجود گفته می شود بازی استقلال و پیکان و احتمالاً بازی های بعدی این تیم توسط ایجنت های باشگاه های اماراتی زیر نظر گرفته می شود تا در صورت لزوم برای به خدمت گیری مهدی قایدی با باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شوند.

دلبری قایدی با حرکات خاص

درخشش قایدی با دریبل های کشویی، شوت های ناگهانی و حرکات پا به توپ سرعتی اش از کناره ها از جمله عوامل مؤثری است که در مورد توجه قرار گرفتن دوباره این بازیکن ریزنقش تأثیرگذار بوده و قطعاً می‌تواند زمینه‌ساز انتقال دوباره این بازیکن به امارات را فراهم کند.

انتقال دوباره مهدی قایدی کلید خورد/ اماراتی‌ها تماشاگر ویژه بازی استقلال - پیکان

بازگشت به شباب الاهلی بعید است

حتی برخی رسانه های اماراتی با اشاره به درخشش اخیر قایدی احتمال می دهند شاید شباب الاهلی خودش دوباره این بازیکن را در اختیار بگیرد. گرچه این تیم در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر امارات شرایط نسبتا خوبی دارد و توانسته تا اینجا با ۳۲ گل زده وضعیت خوبی در خط حمله اش داشته باشد.

قایدی تا ۱۴۰۵ قرارداد دارد

یادآور می شود؛ مهدی قایدی در تابستان سال ۲۰۲۲ با قراردادی بلند مدت به شباب الاهلی پیوسته که این قرارداد تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۵ و به عبارتی سی ام جون سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها