کد خبر : 82496

جزئیات استخدام های جدید ایران خودرو


جزئیات استخدام های جدید ایران خودرو

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.

وی با بیان این که تمامی کارکنان در فرآیند جذب و استخدام در ایران خودرو مشغول کار می شوند، تصریح کرد: پس از گذراندن آزمون های مختلف دانشی و مهارتی و احراز شرایط مورد نظر، افراد به استخدام ایران خودرو درمی آیند و این در حالی است که در صورت عدم احراز شرایط در هر مرحله ای، از ورود و استخدام آنان جلوگیری به عمل می آید. 

مرادعباسی با تاکید بر این که تمامی افراد براساس نیاز ایران خودرو در بخش های مختلف و براساس ارتباط رشته تحصیلی و تخصص جذب می شوند، گفت: افزایش بهره وری نیروی انسانی یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل این گروه صنعتی است که در این زمینه دستورالعمل های تدوین شده با دقت و کامل به اجرا گذاشته می شود. 

وی از جذب حدود پنج هزار و ۳۸ نفر از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون خبر داد و گفت: در همین مدت حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر نیز خاتمه خدمت یافته و بازنشسته شده اند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال عدد استخدام با تعداد بازنشسته ها منطبق خواهد شد. 

مرادعباسی با بیان این که ۹۳ درصد از افراد جذب شده در ایران خودرو در مشاغل تولیدی به کار گرفته شده اند، افزود: نیروهای جوان و جایگزین، زودتر از موعد خاتمه خدمت افراد در شرف بازنشستگی استخدام می شوند تا تجربیات دست کم ۲۰ سال فعالیت تخصصی و حرفه ای آنان به نیروهای جوان منتقل شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها