کد خبر : 82432

آیا سیاوش یزدانی قرار بود پرسپولیسی شود؟

آیا سیاوش یزدانی قرار بود پرسپولیسی شود؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه‌ای برای جذب سیاوش یزدانی بازیکن مازاد استقلال نداشت.

بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، ریکاردو ساپینتو تصمیمی جنجالی گرفت و سیاوش یزدانی را از تیمش کنار گذاشت و اجازه تمرین به کاپیتان تیمش در اصفهان نداد. یزدانی با اینکه قصد نداشت از استقلال جدا شود، با اقدام عجیب مدیران این تیم مواجه شد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل قرارداد سیاوش به صورت یکطرفه از سوی باشگاه استقلال فسخ شد.

بعد از فسخ قرارداد یزدانی و قطعی شدن جدایی او از جمع آبی‌ها، شایعاتی مبنی بر علاقه پرسپولیس به این مدافع پرحاشیه به گوش می‌رسید. شایعاتی که البته فقط در حد فضای مجازی بود و هیچکس هم این موضوع را تایید نکرد. با این حال پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این خبر صحت نداشته و قرار نبود مدافع جنجالی استقلال، یاغی شود و به تیم رقیب برود. در واقع اصلا یحیی گل محمدی برنامه‌ای برای جذب این بازیکن نداشت و جذب مهاجم هدف اصلی نقل و انتقالاتی پرسپولیس در نیم فصل بود.

پرسپولیس در پست یزدانی نفراتی مثل پورعلی گنجی، گولسیانی، نعمتی و فرجی را دارد و عملکرد خط دفاعی این تیم هم بسیار خوب بوده است. از همین رو یحیی در نیم فصل برنامه‌ای برای جذب مدافع میانی نداشت. همچنین حواشی سیاوش در سال‌های اخیر آنقدر زیاد بوده که کمتر مربی ریسک حضور این بازیکن را در تیمش می‌پذیرد. با این حال آنطور که در خبرها آمده بود، یزدانی با سپاهان به توافق نهایی رسیده و قرار است در ادامه فصل برای این تیم به میدان برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها