کد خبر : 82392

عکس/ رفتار زننده علیرضا نیکبخت با تصویر مشترک خودش و علی انصاریان

عکس/ رفتار زننده علیرضا نیکبخت با تصویر مشترک خودش و علی انصاریان

علیرضا نیکبخت بازیکن سابق استقلال با انتشار تصویری باورنکردنی از خودش و علی انصاریان در صفحه اینستاگرام اش جنجال به پا کرده است.

وقت صبح- دو سال قبل بود در چنین روزی رسانه ها خبر دادند که حال علی انصاریان در اثر ابتلای به کرونا بدتر شده است. اما حال مهرداد میناوند بدتر از او است.

به فاصله دو روز از این خبر مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ۴۳ سالگی و در هشتم بهمن 99 از دنیا رفت.

درست یک هفته بعد از فوت میناوند، علی انصاریان نیز بر اثر شدت بیماری دار فانی را وداع گفتو

حالا با نزدیک شدن به سالگرد فوت آن ها، نیکبخت تصویری مشترک از خودش و علی انصاریان منتشر کرده و نوشته است: روحتو شاد رفیقای با معرفت من. خاطرات قشنگ.

اما نکته ای که حاشیه ساز شده این است که نیکبخت از کاربران خواسته تا پاسخ دهند که این شخص در تصویر در کنار او، مهرداد میناوند است یا علی انصاریان.

برخی کاربران با انتقاد از این رفتار، علیرضا نیکبخت را به تلاش برای خودنمایی و خودستایی متهم کرده اند.

 رفتار زننده علیرضا نیکبخت با تصویر مشترک خودش و علی انصاریان

 

درس عجیبی که علیرضا نیکبخت از فوتبال مسی یاد گرفت

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و همچنین درخشش بی نظیر لیونل مسی در این رویداد واکنش بسیاری از چهره های فوتبالی ایران را در پی داشت.

البته این در حالی ست که از سال های دور تیم آرژانتین و ستاره اش مسی برخلاف دیگر تیم های فوتبالی دنیا همواره بیشترین طرفدار را در کشورمان داشته است.

اما به گزارش وقت صبح، شاید متفاوت ترین واکنش ها به درخشش لیونل مسی متعلق به نیکبخت ستاره سابق و جنجالی پرسپولیس و استقلال باشد.

این پیشکسوت پرحاشیه با نمایش تصویری از مسی و جمله ای عجیب در صفحه شخصی اینستاگرام اش ، عملکرد او را تحسین کرده است.

با این وجود برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند نیکبخت قصد داشته با این استوری خودش را با مسی مقایسه کند. اما در مقابل عده ای می گویند او فقط از مسی تمجید کرده و هیچ قیاسی در کار نبوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها