کد خبر : 82342

گزینه استقلال و پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد/ باشگاه مطرح به دنبال شاه ماهی نقل‌وانتقالات

گزینه استقلال و پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد/ باشگاه مطرح به دنبال شاه ماهی نقل‌وانتقالات

پس از اتحاد کلبا، یک باشگاه اماراتی دیگر هم قصد به خدمت گرفتن مهاجم سپاهان را دارد.

شهریار مغانلو یکی از مهاجمان برتر فوتبال ایران در یکی دو سال اخیر بوده است. این بازیکن در ابتدای فصل در تیم تحت نظر مورایس نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اما او رفته رفته او جا افتاد تا اینکه در پنج بازی اخیر موثرترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

او در بازی مقابل سایپا در جام حذفی هت‌تریک کرد و مقابل استقلال هم عملکرد خوبی داشت و با پنالتی که گرفت زمینه‌ساز برتری تیمش شد. این در حالی است که استقلال و پرسپولیس در داخل ایران خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند اما او در خارج از ایران هم مشتری‌هایی پیش روی خود دارد.

اتحاد کلبا و فرهاد مجیدی جزو اولین تیم‌هایی بودند که خواهان مغانلو شدند تا این بازیکن را به لیگ امارات ببرند اما تا الان این اتفاق رخ نداده است. حالا شنیده می‌شود یک باشگاه مطرح دیگر اماراتی هم ستاره سپاهان را می‌خواهد.

الشارجه صدرنشین فعلی لیگ امارات هم حالا قصد دارد تغییراتی در فهرست خارجی‌های خود ایجاد کند. شارجه بازیکنانی مانند میرالم پیانیچ ستاره سابق رم، یوونتوس، بشیکتاس و بارسلونا، پاکو آلکاسر ستاره سابق بارسلونا و دورتمند و کایو ستاره سابق بنفیکا را در ترکیب خود دارد، از عملکرد ماخت دیوپ رضایت ندارد و قصد دارد مغانلو را جای این بازیکن ۳۵ ساله سنگالی جذب کند.

سپاهان به هیچ یک از تیم‌های داخلی قصد ندارد بازیکن خود را بدهد اما ژوزه مورایس اعلام کرده که برای جدایی بازیکن منافع بازیکن و باشگاه را در نظر می‌گیرد.

در نهایت باید دید سپاهان چه موضعی در مورد این انتقال خواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها