کد خبر : 82336

حمله به فتح‌الله‌زاده : هنوز نمی‌دانی نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد صحبت کنی؟

حمله به فتح‌الله‌زاده : هنوز نمی‌دانی نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد صحبت کنی؟

مدیرعامل باشگاه تراکتور از درخواست مدیرعامل باشگاه استقلال در روز بازی تراکتور انتقاد کرد.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده می‌خواهند برای جذب ریکاردو آلوز به باشگاه تراکتور نامه بزنند چون این بازیکن در لیست ساپینتو قرار دارد گفت: من متوجه نمی‌شوم که چرا در روزی که تراکتور بازی دارد فتح‌الله‌زاده در اقدامی‌غیر حرفه ای از بازیکن فیکس ما صحبت کرده است؟ ما از فتح‌الله‌زاده انتظار دیگری داریم و این کارش درست نیست.

وی افزود: آقای فتح‌الله‌زاده شما که هفته گذشته نامه رسمی‌برای آلوز زدید و ما هم همان روز جواب دادیم که این بازیکن را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. وقتی جواب نامه را داده ایم چرا باید روز بازی این موضوع را مطرح کنید؟ این رفتار غیر حرفه ای است.

نصیرزاده تاکید کرد: آقای فتح‌الله‌زاده بعد از سالها مدیرعاملی نمی‌دانی نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد صحبت کنی؟ طبق آیین نامه نقل و انتقالات هر گونه اظهار نظر در مورد بازیکنی که قرارداد دارد منع شده و تخلف حساب می‌شود. ارسال نامه مکتوب باری این است که مذاکره بین دو باشگاه پنهان باشد و برای همین موضوع از نامه استفاده می‌شود. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده شما کارتابلت را نگاه نمی‌کنی؟ وقتی هفته پیش جواب نامه را داده ایم چرا امروز در موردش صحبت می‌کنی؟ این غیر حرفه ای ترین رفتار از سوی یک مدیرعامل است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور همچنین در مورد وضعیت کاوه رضایی و اینکه استقلال به دنبال این بازیکن هم هست گفت: کاوه رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل با ما قرارداد دارد. شرطی هم در قراردادش نیست و اگر هم پیشنهادی برسد با توافق طرفین می‌تواند جدا شود. ما و کاوه از هم راضی هستیم و فعلا هم خبری نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها