کد خبر : 82324

تکلیف نعمتی و پرسپولیس مشخص می‌شود

تکلیف نعمتی و پرسپولیس مشخص می‌شود

وضعیت دیگر بازیکن پرسپولیس که در لیست مازاد قرار گرفته به زودی مشخص خواهد شد.

فارس، پس از اعلام اینکه نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارد مهاجم سرخ‌پوشان امروز قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت توافقی فسخ کرد. حامد پاکدل برای فسخ قرارداد با سرخ‌پوشان حتی مطالبات خود را بخشید تا در نیم فصل دوم با پیراهن تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد. 

درباره سیامک نعمتی اما وضعیت فرق می‌کند؛ نام این بازیکن در حالی در لیست مازاد سرخ‌پوشان قرار گرفته که همین چند وقت پیش بود قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و حالا قرار گرفتن نام او در لیست مازاد جالب توجه است. 

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی از روند تمرینات نعمتی رضایت نداشته و به همین خاطر نام این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده اما تلاش‌هایی در حال انجام  است تا در صورت امکان بتوانند نظر سرمربی پرسپولیس را در این  خصوص عوض کنند. این در حالی است که نعمتی با پیشنهادیی از تیم‌های تراکتور، مس رفسنجان، مس کرمان و گل‌گهر سیرجان روبه‌رو شده و در صورت جدایی از جمع سرخ‌پوشان احتمالاً راهی یکی از این تیم‌ها خواهد شد.

مذاکرات در خصوص وضعیت نعمتی برای جدایی یا ماندن احتمالی در این تیم ادامه دارد اما چیزی که مهم است این است که تکلیف این بازیکن نهایتاً تا آخر این هفته مشخص خواهد شد. باید دید که سرمربی پرسپولیس از تصمیم خود برمی‌گردد یا اینکه نعمتی در نیم فصل دوم پیراهن تیم دیگری را به تن خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها