کد خبر : 82294

یحیی امیدی به خرید این بازیکن ندارد

یحیی امیدی به خرید این بازیکن ندارد

یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس منتظر چراغ سبز شهریار مغانلو بودند اما خبری نشد!

شهریار مغانلو که سال گذشته و به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمده بود بعد از نیم فصل درخشان به سپاهان اصفهان رقیب سرخپوشان تهرانی پیوست.

خروج شهریار مغانلو از پرسپولیس با ناراحتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم همراه شد چراکه می‌دانست سبک بازی شهریار به درد پرسپولیس و تاکتیک این تیم می‌خورد. با این حال، اما سپاهانی‌ها به هر طریقی موفق شدند این بازیکن را از چنگ پرسپولیس در بیاورند. شهریار در حالی که در آستانه ملی پوش شدن قرار گرفته بود تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا پیراهن زرد رنگ سپاهان را به تن کند.

بعد از آن جدایی اما شرایط برای این مهاجم پرسروصدای نقل و انتقالات خوب پیش نرفت و او در ابتدا با مشکلاتی مواجه شد به طوری که شایعه شد به سپاهانی‌ها درخواست جدایی در نیم فصل و بازگشت به پرسپولیس را داد اما سپاهان باشگاهی نبود که به رقیبش بازیکن بدهد!

نکته اما اینجا بود که شهریار مغانلو این اواخر دوباره پوست انداخت و تبدیل به مهاجمی ششدانگ و گلزن برای سپاهان شد. اوج درخشش شهریار مغانلو در دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور بود که موفق شد برابر تیم خوب ساپیا هت‌تریک کند.

بر همین اساس مورایس و سپاهانی‌ها بیش از گذشته به شهریار مغانلو امیدوار شدند و به نوعی می‌توان گفت خرید این مهاجم سرزن برای پرسپولیسی‌ها منتفی شد. این در حالی است که ستاره فعلی سپاهان یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس به حساب می‌آید.

جالب آن که شهریار بعد از جدایی از پرسپولیس در ۳ دیدار رسمی و یک بازی دوستانه مقابل تیم سابقش قرار گرفت ولی موفق نشد دروازه تیم قبلی‌اش را باز کند. طلسم شهریار اما درآخرین بازی دوستانه  دو تیم شکست و مغانلو موفق شد ۲ گل به پرسپولیس بزند و حسابی مدافعان این تیم را اذیت کرد.

البته گفته می‌شود قرارداد شهریار مغانلو با سپاهان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و یحیی گل محمدی و پرسپولیسی اگر این مهاجم را می‌خواهند باید تا آن روز صبر کنند، هر چند...!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها