کد خبر : 82293

بهاره رهنما و همسر اولش وقتی اوضاع هنوز خیت نبود! | عکس واقعی

بهاره رهنما و همسر اولش وقتی اوضاع هنوز خیت نبود! | عکس واقعی

تصویری از پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما در آخرین روزهایی که با هم زندگی مشترک داشتند با چهره هایی بی تفاوت و سرد در کنار هم منتشر شد.

به گزارش وقت صبح، عکسی جنجالی از بهاره رهنما بازیگر مطرح ایرانی که به تازگی از همسر دومش هم جدا شده در کنار پیمان قاسمخانی همسر اولش با چهره های بدون عشق منتشر شد.

عکسی لو رفته از "بهاره رهنما" و همسرش در پایان راه خوشبختی/ تصویر

عکس شوکه کننده “بهاره رهنما” که یک پا مرد کامل است/ تصویر

تصویری از کودکی بهاره رهنما منتشر شد که کاملا شبیه پسرها است.

به گزارش وقت صبح به نقل از آرگا، تصویری متفات از بهاره رهنما بازیگر مطرحی که مدتی قبل از همسر دومش هم جدا شد، از دوران کودکی اش که چهره ای کاملا پسرانه دارد کاربران را شوکه کرد.

 

طعکس/ بهاره رهنما چهره‌ای ترسناک از خودش به نمایش گذاشت! 22 آبان 1401-00:39 1 593 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد بهاره رهنما چهره‌ای ترسناک از خودش به نمایش گذاشت! ساعاتی قبل برخی سایت‌ها تصویری از چهره عجیب و ترسناک بهاره رهنما منتشر کرند که واکنش های زیادی به دنبال داشته است. وقت صبح- در این تصویر بهاره رهنما آرایشی متقاوت تر از گذشته دارد و طبق ادعای برخی کانال های مجازی عمل جراحی زیبایی انجام داده است. برخی دنبال کنندگان بهاره رهنما نیز به این تصویر حمله کرده و گفته اند که با دیدن این تصویر متعجب شده اند. ولی طبق بررسی ما، این تصویر مربوط به ویدیویی قدیمی از بهاره رهنما است که در آن او در مورد فرزندان طلاق صحبت می کند. اتاق فرار وحشت قبر! قبرستانی جن زده تو روستای تیس، داستان کاملا واقعی اتاق فرار وحشت قبر! قبرستانی جن زده تو روستای تیس، داستان کاملا واقعی الان رزرو کن! yektanet-logo-sign تبلیغ این ویدیو در تابستان منتشر شد و با واکنش برخی کاربران مواجه شد. آن ها گفته بودند که بهاره رهنما نمونه شکست خورده ای از یک زندگی مشترک است. اما کلاس زندگی موفق برگزار می کند.

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها