کد خبر : 82275

حمله شدید هواداران به سیاوش یزدانی؛ آقای دکتر! مدافع داد نمی‌زند تکل می‌زند

حمله شدید هواداران به سیاوش یزدانی؛ آقای دکتر! مدافع داد نمی‌زند تکل می‌زند

مرور چندباره لحظه به ثمر رسیدن گل تیم تراکتور از سوی هواداران تیم استقلال با واکنش‌های شدیدی نسبت به عملکرد سیاوش یزدانی همراه بود.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در حالی به وقت‌های تلف شده رسید که هر دو تیم در طول ۹۰ دقیقه نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند.

در شروع ۱۵ دقیقه اول وقت‌های اضافه و در لحظه ای که سیاوش یزدانی تا نزدیک خط عرضی میانه زمین به سمت چپ متمایل شده و جلو رفته بود بازیکنان تراکتور با فرار از پشت سر یزدانی به سمت دروازه استقلال حرکت کرده و در نهایت توسط رضا اسدی به گل رسیدند.

در صحنه آهسته، مشخص بود که سیاوش یزدانی پس از حرکت بازیکنان رقیب به سمت دروازه تیمش، در حال دویدن به سمت محوطه جریمه خودی ابتدا بر سر هم‌تیمی‌هایش و سپس برای برهم زدن تمرکز مهاجم تراکتور، در حال فریاد کشیدن بود. همین تصاویر با واکنش تند طرفداران استقلال در فضای مجازی همراه شد.

هواداران این تیم در صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی نوشتند: «آقای دکتر! مدافع می‌ایستد دفاع می‌کند نه اینکه فریاد بکشد». برخی دیگر نوشتند: «جای مدافع در محوطه جریمه است نه وسط زمین». گروهی دیگر نیز با یادآوری اتفاقات ابتدای هفته جاری مقابل کمپ زنده یاد حجازی خطاب به یزدانی نوشتند: «اگر ناراحت نمی‌شوی! می‌خواهیم از شما انتقاد کنیم آقای دکتر».

یادآور می‌شود؛ طرفداران تیم استقلال معتقدند چون سیاوش یزدانی پست خودش را ترک کرده بود استقلال گل خورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها