کد خبر : 82263

علیرضا بیرانوند، سرمربی بعدی پرسپولیس ! (عکس)

علیرضا بیرانوند، سرمربی بعدی پرسپولیس ! (عکس)

علیرضا بیرانوند در اولین نیمکت‌نشینی بعد از بازگشت به پرسپولیس، یک روحیه جالب را از خود پدیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در این فصل تصمیم گرفت علیرضا بیرانوند را روی نیمکت بنشاند و از احمد گوهری در قفس توری تیمش بهره ببرد. بنابراین بیرانوند به عنوان یک چهره فعال در اردوی پرسپولیس، از خط دروازه خارج شد و به جمع نیمکت‌نشینان پیوست تا انرژی خود را به شکلی دیگر تخلیه کند.

بیرانوند که البته در طول بازی نیز دائم با مدافعان صحبت می‌کند، این بار از روی نیمکت به عنوان دستیار جدید یحیی گل‌محمدی خود را مطرح کرد و حسابی هم در این نقش جدید فرو رفت. به طوری که کمال کامیابی‌نیا به شوخی گفت که «علی از کِی مدرک مربیگری گرفته که ما نفهمیدیم؟»

 

1790341

با این حال حتی این شوخی‌ها و کنایه‌ها، چیزی از آرام و قرار دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس روی نیمکت کم نکرد و او همچنان توصیه‌های خود را با بازیکنان در میان می‌گذاشت و به خصوص در لحظات گرم کردن، آنها را هدایت می‌کرد.

روحیه مربیگری به نظر یک روحیه جدی در علیرضا بیرانوند است که پیش‌تر هم به نمایش گذاشته بود اما حالا به شکلی واضح آن را نشان می‌دهد تا مشخص شود احتمالا یکی از سرمربیان آینده فوتبال ایران، گلر کنونی پرسپولیس و تیم ملی خواهد بود.

1790342

البته بیرانوند هنوز 30 ساله است و راه زیادی پیش روی خود می‌بیند و حتی برای جام جهانی 2026 هم اعلام آمادگی کرده اما به نظر می‌رسد با پایان دوران فوتبالی، هواداران باید منتظر حضور او روی نیمکت پرسپولیس باشند.

علیرضا بیرانوند حتی با مهاجمان پرسپولیس هم صحبت و آنها را تشویق می‌کرد و به بازیکنان جوانتر روحیه می‌داد. در سالهای گذشته نفراتی چون مهدی رحمتی به عنوان دروازه‌بان سابق، توانستند خود را در بین مربیان قرار دهند اما بی تردید سرآمد سرمربیانی که از خط دروازه به نیمکت رسیدند، زنده یاد ناصر حجازی است که به قهرمانی ایران و موفقیت در آسیا هم رسید. آیا بیرانوند هم راه او را خواهد رفت؟

1790344 1790345 1790346 1790347

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها