کد خبر : 82190

بعد از یک پیام اینستاگرامی؛ این استقلالی غیب شد!

بعد از یک پیام اینستاگرامی؛ این استقلالی غیب شد!

هفته گذشته و پس از انتشار یک استوری جدید در صفحه اینستاگرامی مدافع شمالی استقلال این بازیکن از همان روزها دیگر در محل تمرین دیده نشد.

عارف غلامی مدافع شمالی تیم استقلال که در حد فاصل هفته هفتم تا هشتم و بازی مقابل فولاد خوزستان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش مورد تنبیه انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفت این روزها باز هم به محل تمرین نمی رود.

در آن برهه اعلام شد به علت بی توجهی غلامی به اخطارهای باشگاه درباره فعالیت هایش در فضای مجازی اجازه تمرین به او داده نشده و از همراهی استقلال محروم شده بود. این اتفاقات مربوط به اواسط مهر ماه است و روزی که غلامی از حضور در تمرین منع شد چهاردهم مهر بود.

اما حالا اعضای کادر فنی تیم استقلال درباره غیبت این روزهای عارف غلامی در محل تمرین عنوان می‌کنند که این بازیکن در بازی دوستانه استقلال مقابل هوادار دچار مصدومیت از ناحیه آسیب دیده قبلی اش شده و به همین علت این روزها مشغول درمان آسیب دیدگی اش است اما پیش از آن که غلامی بار دیگر در اینستاگرام متنی را منتشر کند تقریباً هر روز در محل تمرین حضور می یافت و تصاویرش از طریق رسانه رسمی باشگاه منتشر می شد.

 

حضور عارف غلامی در روز هفتم دی در تمرین استقلال

در طول روزهای ابتدایی هفته گذشته حتی غلامی در حال گفتگو با سرمربی پرتغالی استقلال و یا دویدن کنار زمین همچنین در حال انجام حرکات کششی نیز در تمرین دیده می شد اما از روزی که در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرد دیگر در محل تمرین حضور نیافت!

البته اطرافیان تیم استقلال دلیل غیبت او را پیگیری کارهای پزشکی و حضور در فیزیوتراپی عنوان می‌کنند. اینکه ظاهراً غلامی مشکوک به آسیب دیدگی جدی از ناحیه کشاله ران شده و شاید تا مدتی نتواند در تمرینات حاضر باشد.

حضور عارف غلامی در روز پنجم دی در تمرین استقلال

ناگفته نماند؛ عارف غلامی در پاییز امسال و پس از انتشار متنی در استوری صفحه اینستاگرامش از سوی مسئولان باشگاه مواخذه شد و به همین خاطر یک بازی از همراهی تیم استقلال محروم بود. دیداری که محمدحسین مرادمند به همراه سیلوا زوج مدافعان میانی تیم استقلال را تشکیل دادند. غلامی پس از آن و از هفته نهم لیگ برتر در دیدار مقابل ذوب آهن به ترکیب استقلال برگشت و بازی هایش را از سر گرفت. در این باره گفته شد غلامی با دادن تعهد کتبی مجوز حضور دوباره در تمرینات را به دست آورده است.

یادآور می شود؛ رسانه رسمی باشگاه در طول روزهای گذشته درباره وضعیت مصدومان استقلال اخباری را منتشر می‌کرد اما دلیل غیبت عارف غلامی هنوز به شکل شفاف در رسانه رسمی باشگاه اعلام نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها