کد خبر : 82183

ریحانه پارسا دوباره با آن لباس جنجالی ، خبرساز شد + عکس

ریحانه پارسا دوباره با آن لباس جنجالی ، خبرساز شد + عکس

ریحانه پارسا این روزها خیلی فرق کرده و دیگه نه مثل اون زمان ایرانشه و نه آغازین روزهای مهاجرت به ترکه. خانوم بازیگر کلاً فاز تازه ای داره!

شایانیوز- ریحانه پارسا در ایران خیلی کارنامه پر و پیمونی نداشت و فقط تو 5 اثر هنری ایفای نقش داشت. در واقع بعد از اینکه با سریال پدر بین اهالی سینما و تلویزیون شناخته شد و به شهرت رسید با پیمان قاسم خانی تو خوب بد جلف همکاری کرد و سپس تو فیلم کمدی رقصنده ایفای نقش داشت که هنوز اکران نشده و حتی ممکن است قربانی مهاجرت ریحانه خانوم شود به جز این فیلم یک فیلم سینمایی دیگر هم هست به نام کوسه که ریحانه پارسا تو اون هم ایفای نقش کرد و هنوز تکلیفش نامعلومه و البته گشت ارشاد سه که سهیلی خوش شانس بود که تونست علی رغم حضور ریحانه پارسا اجازه اکران فیلمش رو بگیره و حدود 40 میلیاردی هم بفروشه.

کل کارنامه هنری ریحانه پارسا تو همین 5 اثر تموم شد و ریحانه با یک تصمیم انتحاری مهاجرت کرد و رفت ترکیه و در ابتدا همون طور که می دونید در یک مسیر نادرست قرار گرفت و داشت تبدیل می شد به یک صدف طاهریان دیگه اما خوش شانس بود که بساط قماربازان از ترکیه جمع شد و ریحانه هم که خیلی با اون جماعت جفت شده بود از اون ها فاصله گرفت..... بعد از این اتفاقات اما ریحانه کم کم در مسیر درست قرار گرفت. حالا این روزها ریحانه پارسا تو ترکیه ورزش می کند و فیلم میسازد و تئاتر میبرد روی صحنه....

وقتی آقا میلاد میشه نقطه عطف زندگی ریحانه خانوم!

ریحانه تغییر از زندگی رو میشه گفت از وقتی شروع کرد که با یک ایرانی نامزد کرد. عشق این روزهای ریحانه خانوم شخصی است به اسم میلاد خدایی که در اینستاگرام خودش را به عنوان یک فعال حوزه مد، زیبایی و فشن معرفی کرده است، که حالا چند برند ثبت شده در ترکیه دارد.

اما بررسی ها نشان می دهد که او قبل تر و در ایران به شغل آرایشگری مشغول بوده است. او در این رابطه تصویری از پیرایش موهای امیر قلعه نویی منتشر کرده است.

ریحانه پارسا و میلاد حسابی باهم جفت هستن و یه جورایی میشه گفت حالشون باهم عالیه! البته چندی پیش یه شایعه عجیب درخصوص آقا میلاد تو شبکه های اجتماعی منتشر شده و اونم این بود که پلیس ترکیه ایشون رو به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی بازداشت کرده که البته خیلی زود ریحانه با انتشار پستی این موضع رو رد کرد.

unkno

عکس کریسمسی ریحانه پارسا تو باشگاه!

این روزها تعطیلات کریسمس هستش و تو بیشتر کشورها جشن های سال نو در حال برگزاری است. ریحانه خانوم پارسا هم تو ترکیه پای ثابت این جشن ها است و با تیپ استایل های مختلف تو این مراسم ها شرکت کرده. البته ریحانه عکسی که به مناسبت سال نو تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرد رو تو باشگاه از خودش گرفته که در نوع خودش کمی عجیب به نظر میاد.

Capture

وقتی ریحانه پارسا تو ترکیه یه منبع درآمدی خوب میابه!

گفتیم که ریحانه تو چند ماه اخیر تونسته تا حدودی به اوضاع و احوالش سر و سامان بده و به تدریج داره بین ایرانی های ساکن ترکیه به یک شخص موجه تبدیل میشه. به تازگی ریحانه یک ویدیو تبلیغاتی تو صفحه شخصی خودش منتشر کرده که گویا برای مربوط به تبلیغ ایشون برای یک سالن آرایش و زیبایی ایرانی در شهر استانبول است و خانوم بازیگر برای اینکه این تبلیغ رو منتشر کنه پول خیلی خوبی هم گرفته.

البته ریحانه پارسا با فضای تبلیغات خیلی بیگانه نیست و زمانی هم که تو ایران بود برای یک برند معروف شوینده کارهای تبلیغاتی انجام میداد.

وقتی ریحانه پارسا خودش رو جا مونالیزا می نشونه!

اخیراً بین سلبریتی ها خیلی مد شده که میان عکس صورت خودشون رو روی بدن بازیگران معروف می زارن و یه جورایی خودشون رو جای اون ها جا می زنن. ریحانه پارسا اما تو بین هم صنفان خودش ابتکار به خرج داده و خودش رو جای مونالیزا جا زده و تصویری که درست کرده رو تو اینستاگرام منتشر کرد. البته موضوعی که هست اینه که این عکس خیلی خوب نشده یه جورای خنده دار و مسخره شد!

unknown_277034233_690815908701224_5744210518671081442_n

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها