کد خبر : 82179

رونمایی از اولین بمب اسنقلال + اسم

 رونمایی از اولین بمب اسنقلال + اسم

ریکاردو ساپینتو از عملکرد مهاجمان تیمش در دور رفت بازی‌ها راضی به نظر نمی‌رسد و به طور حتم یکی از خریدهایش در خط حمله خواهد بود.

این نارضایتی کاملا طبیعی است، به این خاطر که استقلال در ۱۴ بازی ۱۴ گل زده است و یکی از گل‌های این تیم توسط مدافع حریف یعنی ذوب آهن به ثمر رسیده است و جمعا تعداد گل‌های زده استقلال در ۱۴ بازی ۱۵ گل است. بر اساس داده‌های سایت‌های آنالیز استقلال بهترین تیم در ایجاد موقعیت و بدترین تیم در عدم استفاده از موقعیت‌ها است و این بدین معنی است که ریکاردو ساپینتو به طور حتم باید یک مهاجم خوب در باکس به ترکیب اضافه کند.

کمبود مهاجم با کیفیت در استقلال به قدری آزار دهنده است که ریکاردو ساپینتو در بازی با مس از مهدی قایدی در نوک خط حمله استفاده کرد.

به نظر می‌رسد اولین خرید ریکاردو ساپینتو در پنجره زمستانی کاوه رضایی باشد. مهاجم اسبق استقلال که ابتدای فصل به خاطر پربودن لیست تیم بالاجبار راهی تراکتور شد. بر اساس اعلام مدیر عامل جدید باشگاه تراکتور قرارداد کاوه رضایی به گونه‌ای است که او می‌تواند در پنجره زمستانی قراردادش را با تراکتور فسخ و به تیم استقلال ملحق شود.

هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور در مصاحبه امروزش این چنین گفت: کاوه رضایی قراردادی با باشگاه دارد که هر طرف ممکن است تفسیر داشته باشد و به این صورت که طرفین با توافق یکدیگر می‌توانند قرارداد را فسخ کنند.

با این حساب حضور کاوه رضایی در اردوی استقلال با باز شدن پنجره زمستانی محتمل ترین اتفاق است.

منبع: روزنو

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها