کد خبر : 82139

تلاش‌های پشت پرده یک بازیکن برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس

تلاش‌های پشت پرده یک بازیکن برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس

گادوین منشا در تلاش است در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

تنها یک هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر باقی مانده و بعد از پایان هفته پانزدهم نقل و انتقالات نیم فصل شروع خواهد شد. هرچند به صورت رسمی نقل و انتقالات آغاز نشده ولی خیلی از تیم‌های لیگ برتری فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مختلف شروع کردند و مذاکراتی هم با نفرات مدنظر خود انجام دادند. پرسپولیس با رفتن لوکادیا به شدت به دنبال جذب مهاجم است ولی بعید است مهاجم مدنظر قرمزها از داخل لیگ برتر پیدا شود.

با این حال یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر که اصلا شرایط خوبی در تیمش ندارد، از طرق مختلف به دنبال راهی است تا پرسپولیسی شود.گادوین منشا که سابقه بازی برای پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر را در کارنامه دارد، در تابستان امسال دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و یحیی گل محمدی اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت.

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چند بار با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد، ولی به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد. شنیده‌ها حاکی از آن بود که مبلغ پیشنهادی پرسپولیس با مبلغی که منشا از مس دریافت خواهد کرد، چیزی حدود ۱۵۰ هزار دلار تفاوت داشت و همین موضوع باعث شد تا منشا پرسپولیسی نشود و در مس بماند.

گادوین نه تنها نتوانسته درخشش فصل قبل خود را در این فصل تکرار کند، بلکه فصل کابوس باری را سپری می‌کند و عملکرد پرانتقادی را در این ۱۳ هفته سپری شده از لیگ داشته است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده و چند پنالتی هم خراب کرده است. عملکرد ضعیف منشا در این فصل انتقاد کادرفنی، مدیران و هواداران مس رفسنجان را به همراه داشته است. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از مس به گوش می‌رسد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که این بازیکن از طریق دوستانش و همچنین ارتباط‌هایی که در فوتبال ایران دارد، خیلی دوست دارد تا دوباره به پرسپولیس برگردد. این بازیکن به اطرافیان سرمربی پرسپولیس پیغام داده که دوست دارد در نیم فصل به این تیم بیاید.

منشا حتی حاضر است دستمزد خود را هم کاهش دهد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند. با این حال بعید است که یحیی با این انتقال موافقت کند. به خصوص اینکه همین امروز قرارداد عیسی آل کثیر هم با پرسپولیس تمدید شد و گل محمدی فقط یک مهاجم دیگر لازم دارد تا او را جانشین لوکادیا کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها