کد خبر : 82131

لباس عروس همسر نیکبخت واحدی لو رفت

لباس عروس همسر نیکبخت واحدی لو رفت

نیکبخت واحدی و همسرش این روزها جزو بلاگرهای شلوغ اینستاگرام هستن که هم تو تلویزیون و هم فضای مجازی و حتی رو بیلبوردهای شهری هم میشه دیدشون!

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست خوبی بود و جزو معدود بازیکنانی بود که هم پیراهن استقلال رو به تن کرد و هم پرسپولیس رو. نیکبخت خیلی زود به تیم ملی هم رسید و این فرصت رو هم داشت که به جام جهانی هم بره اما با یک تصمیم عجیب خودش رو به مصدومیت زد تا از فهرست تیم ملی خط بخوره!

آقای فوتبالیست حالا که کفش های را آویخته و بازنشست شده در برنامه دورهمی مهران مدیری حدود به دو سال پیش اعتراف عجیبی کرد و گفت: به دلیل ترس از پرواز خودش را به مصدومیت زد تا تیم ملی را در جام جهانی 2006 همراهی نکند.

وقتی واحدی فوتبالیست تبدیل میشه به نیکبخت مدلینگ!

همان طور که نیکبخت از فوتبال فاصله گرفت ماهم از نیکبخت فوتبالیست دور شیم و برسیم به حال و هوای این روزهای علیرضا نیکبخت واحدی که کاملاً فضای متفاوتی دارد. نیکبخت واحدی این روزها سخت مشغول حرفه مدلینگ و تبلیغات هست و خیلی هم خوب تونسته تو این عرصه فعالیت کنه و حتی شده سفیر یکی از برندها و فروشگاه های بزرگ فروش فرش و در طول شبانه روز چند باری تیزهای ایشون رو تو تلویزیون می بینیم.

ewhg

حالا بیاین و خانوم آقای نیکبخت رو ببینید!

سیر تحول و تغیر نیکبخت از زمانی شروع شد که با مونا خانوم ازدواج کرد. در واقع میشه گفت مونا نیکبخت رو آورد تو گود تبلیغات. البته خود خانوم هم با استفاده از شهرت علیرضا خان واسه خودش بروبیایی راه انداخت و حتی پاش به مزون ها و سالن های آرایش بالای شهر هم کشیده شده و واسه اون ها تبلیغ می کنه و پول میزاره رو پووول. این رو هم بگم خدمتتون که خانوم خودش هم برای خودش کسب و کار راه انداخته و یه آنلاین شاپ داره که اونجا جنس میاره از ترکه و دبی و می فروشه به خلق الله.

5263

البته درباره خانوم خانوما این نکته رو هم باید بگیم که ایشون چهره ای بسیااار عمل کرده دارند به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته اند! البته که شاید بگین دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

نیکبخت و خانومش واسه یه چیکه برف چه ذوقی می کنن!

علیرضا نیکبخت و همسرش هم مثل خیلی از بلاگرا و فعالان اینستاگرام تو چند وقت اخیر فعالیت شون تو فضای مجازی کمی محدود شده و خیلی پست و استوری منتشر نمی کردن. اما هفته گذشته که تو برخی شهرهای کشور برف بارید زدن بیرون و طبیعت یه عکس دو نفره از خودشون منتشر کردن و کلی ذوقیدن!

nikbakht

فخر فروشی نیکبخت و خانومش با عکسای عروسی شون!

نیکبخت قبلاً یه بار ازدواج کرده بود که خیلی موفق نبود و سرانجام خوشی نداشت آقای فوتبالیست اما ازدواج دوم انگاری حسابی بهش ساخته و با مونا خانوم حسین پور حسابی رو اَبراست. این زوج خوشبخت هر از چند گاهی یکی از عکسای عروسی شون رو تو فضای مجازی و اینستاگرام منتشر می کنند تا به قول خودشون خاطرات شیرین براشون تداعی بشه. موضوعی که البته خیلی به مذاق کاربران خوش نمیاد و با کامنت ها و عکس العمل هاشون نیکبخت و زنش رو متهم می کنند به فخر فروشی!

unknown_274298722_125613733340565_4128520800496015467_n

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها