کد خبر : 82115

عکس| زبان‌درازی لوکادیا پس از دو هفته/ واکنش عجیب مهاجم هلندی به ترک ایران و جدایی از پرسپولیس

عکس| زبان‌درازی لوکادیا پس از دو هفته/ واکنش عجیب مهاجم هلندی به ترک ایران و جدایی از پرسپولیس

مهاجم هلندی که با ترک غیرمنتظره پرسپولیس در چند هفته اخیر خبرساز شده بود در فضای مجازی پیامی را منتشر کرد.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و خبرساز پرسپولیس دو هفته پیش قبل از دیدار دربی در یک اقدام غیرمنتظره از جمع سرخ‌پوشان جدا شد تا شوک برزگی به صدرنشین لیگ برتر وارد شود. 

لوکادیا از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفت و به مدیریت باشگاه قول بازگت داده بود اما بعد از چند روز از رفتن این بازیکن ناگهان خبر فسخ یکطرفه از سوی مهاجم هلندی در رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود که همه چیز بین بهترین گلزن قرمزها و پرسپولیس به پایان رسیده است. لوکادیا ابتدا بیماری را همسرش را دلیل ترک ایران عنوان کرده بود دلیلی که بنظر درست نبود و این بازیکن به برخی از هم‌تیمی‌ها اعلام کرده بود که از شرایطش در ایران راضی نیست.

اکنون بعد از دو هفته که خبری از مهاجم هلندی سرخ‌ها نبود یورگن لوکادیا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به جدایی از پرسپولیس و خروج از ایران واکنش نشان داده است.

لوکادیا در این پست اینستاگرامی نوشت: «همانطور که با خداحافظی از سال قبل به سال جدید خوش‌آمد می‌گوییم می‌خواستم لحظه‌ای به تمام اتفاقاتی که در ۱۲ ماه گذشته افتاده است فکر کنم. با اینکه سالی پر از چالش و عدم اطمینان بود اما سال رشد یادگیری و انعطاف‌پذیری نیز بوده است.

بخاطر درس‌های آموخته شده لحظات شادی و خنده و فرصت‌هایی که ارائه شد سپاسگزارم.

من اینجا نیستم که همه را راضی کنم اگر می‌خواستم توجه کنم یا اعتبار خارجی داشته باشم با هر خبرگزاری در مورد آنچه در ایران اتفاق افتاده صحبت می‌کردم. من انتخاب نکردم. 

افراد نزدیکم می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده است. من اینجا نیستم که از کسی عذرخواهی کنم.

باشد که سال ۲۰۲۳ سال شما باشد.»

عکس | زبان‌درازی لوکادیا پس از دو هفته/ واکنش عجیب مهاجم هلندی به ترک ایران و جدایی از پرسپولیس

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها